شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهسواری

حوزه/ ​​​​​​​دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق های أخذ رأی به دشمنان ثابت خواهد کرد که این مردم همان ایثارگران سالهای دوران دفاع مقدس هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری، پیش از ظهر امروز با حضور در برنامه «صبح و زندگی» سیمای مرکز قزوین، گفت: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو بدون شک مایه یأس و نا امیدی دشمنان خواهد بود و بر اقتدار میهن اسلامی می‌افزاید.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق های أخذ رأی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت خواهد کرد که این مردم همان ایثارگران سالهای دوران دفاع مقدس هستند و تلاشهای استکبار جهانی نتوانسته کوچکترین خللی در اراده های مصمم آنان ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید اصلح را انتخاب کنند، بیان کرد: یک کاندیدای اصلح باید دارای ویژگی دین‌داری، امانت‌داری، ولایت‌مداری، حق‌طلبی، عدالت خواهی و شجاعت باشد.

حجت الاسلام شهسواری اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخاباتی است که بدون شهید سلیمانی و در طلیعه دهه پنجم انقلاب برگزار می شود و این شهید والامقام حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات را تحسین خواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است، تصریح کرد: امیدوارم یک مشارکت خوب و عالی در روز دوم اسفند سال جاری در کشور و در شهر دارالمؤمنین قزوین شاهید باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha