پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه مرکز خدمات برای حضور در انتخابات

حوزه/ مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی از عموم مردم برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی از عموم مردم برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات دعوت کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر مردم فهیم، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی
در آغاز پنجمین دهه از طلوع خورشید پر فروغ انقلاب اسلامی در ایران هستیم و این راه پر فراز و نشیب طی نشده است مگر به لطف خدای متعال، مجاهدت سربازان اسلام و انقلاب اسلامی، مرزبانان فرهنگی و حمایت و همراهی و پشتیبانی ملت شریف ایران.
اکنون این ملّت در عرصه‌های مختلف، مقتدرانه بر قله‌های افتخار ایستاده است و با قدرت در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل ره و رهبر گران‌قدر انقلاب اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.
بی‌شک سرافرازی و ظفرمندی در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند داشتنِ ایرانی قویست و برای دستیابی به این عنوان مهم در عرصه بین‌الملل نیاز به مجلسی قوی داریم.
اکنون، فرصت انتخابات مجلس، پیش روی ماست و این ما هستیم که با انتخاب افراد شایسته، نخبه، انقلابی و جهادی، در تشکیل مجلسِ قوی سهیم و نقش‌آفرین هستیم.
از آحاد ملت شریف و سربلند ایران دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با حضور پررنگ در عرصه انتخابات مجلس، شور و شعور بی‌مثالشان را به رخ جهانیان بکشند و با انتخاب چهره‌های خدمتگزار ملت ایران، تصویری دیگر از عزم و اراده ملی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ثبت کنند.
تردیدی نیست که مانند همه اتفاقات تاریخ‌ساز کشورمان، این اتفاق مهم نیز با همراهی روشنگرانه و دلسوزانه‌ی طلاب و روحانیون ارجمند رنگ و حرارت بیشتری خواهد گرفت.
ضروری است تا طلاب و روحانیون ولایتمدار در انتخاب چهره‌هایی که به آینده‌ی روشن ایران قوی ایمان دارند، مردم را یاری کنند.
به لطف خداوند متعال و دعای شهیدان عزیزمان خصوصا شهید سپهبد سلیمانی، جمعه، دوم اسفندماه، برگی زرین از بصیرت، اقتدار و آینده‌نگری ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha