جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای خوزستان پای صندوق های رأی

حوزه/ علما و فضلای خوزستان، پس از حضور در انتخابات به خبرنگار «حوزه» در اهواز گفتند: امروز، روز عید و جشن ملی بوده و هر رأی مردم تیری بر قلب دشمن است؛ چرا که لازمه یک مجلس توانمند پشتوانه مردمی قوی است و امروز مردم این مهم با حضور گسترده خویش، به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شخصیت های حوزوی استان خوزستان، امروز در آغازین ساعات رأی‌گیری با حضور پای صندوق‌های رأی، ضمن تقدیر از استقبال مردم، رأی مردم را نشانه پایبندی آنان به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیامی محکم به دشمنان دانستند.

آیات موسوی جزایری، شفیعی و حجج‌اسلام و المسلمین موسوی فرد، حیدری، فرحانی، بهرام پور و حاجتی از جمله شخصیت‌هایی بودند که امروز خبرنگار «حوزه» در اهواز به سراغشان رفت و گفت وگویی کوتاه با آن‌ها انجام داد.

روز عید و جشن ملی

بر اساس این گزارش، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، پس از انداختن رأی خود در صندوق، با بیان اینکه امروز، روز عید و جشن ملی است، اظهارداشت: انتخابات باعث تقویت نظام بوده و تقویت نظام اسلامی به فتوای مقام معظم رهبری و همه‌ مراجع عظام تقلید یک واجب شرعی است.

وی تصریح کرد: در طول انقلاب، انتخابات یک وظیفه و واجب شرعی بوده اما در شرایط کنونی که تمام اسلام در برابر تمام کفر ایستاده و دشمن به دنبال جنگ و شکست ماست، شرکت در انتخابات واجب‌تر شده است.

هر رأی مردم تیری بر قلب دشمن است

همچنین آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز را روز سرنوشت ملت مبارز ایران دانست و تصریح کرد: با رأی دادن مردم، سرنوشت ایران اسلامی تعیین خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات خوبی در کشور باشیم.

وی، هر رأی مردم را تیری بر قلب دشمن توصیف کرد و گفت: یک رأی مثبت یا منفی مردم مانند تیری است که به قلب یا چشم دشمنان زده می‌شود، بنابراین همه باید به این حقیقت توجه کنند و برای ناامید کردن دشمنان این ملت رأی دهند.

لازمه یک مجلس توانمند پشتوانه مردمی قوی است

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پس از حضور در انتخابات، لازمه یک مجلس توانمند را پشتوانه مردمی قوی دانست و تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ استان همچون اشتغال و معیشت، نیاز به مجلسی قوی داریم تا بتواند حق مردم خود را از مطالبه کند؛ ازاین‌رو باید در انتخاب فرد اصلح تلاش شود.

امام جمعه اهواز گفت: اگر مجلس در تراز انقلاب اسلامی باشد مشکلاتمان کاهش پیدا می‌کند و نماینده‌ای که به مجلس می‌رود باید دلسوز نظام باشد.

سیلی محکم مردم ایران بر چهره زشت آمریکا

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، دیگر نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ملت فهمیم ایران برای بار دیگر با حضور خود در برابر دسیسه‌های دشمن خارجی و داخلی ایستادگی کرده و سیلی محکمی بر چهره زشت آمریکا جنایتکار زدند، گفت: امیدواریم مردم با انتخاب خود، نمایندگان انقلابی و کارآمد را راهی مجلس کنند و باعث شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور شوند.

هر نامزدی که منتخب مردم شد باید مطالبات جدی مردم را پیگیری کند

قابل ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، یکی دیگر از اعضای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر نامزدی که منتخب مردم شد باید مطالبات جدی مردم را پیگیری کند، اظهار داشت: هر نامزدی که منتخب مردم شد، باید مطالبات جدی مردم را پیگیری کند؛ چراکه امروز تعداد زیادی از جوانان ما بیکار و به دنبال مسکن هستند و این موضوع باید توسط نماینده پیگیری شود.

تقدیر از حضور حماسی مردم

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان از حضور حماسی مردم خوزستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: با حضور خود پای صندوق‌های رأی، روح شهدا و امام شهدا را شاد و دشمن را از خودتان مأیوس کردید. مرحبا به غیرت دینی شما مردم...

با تشکیل یک مجلس قوی به انسجام و قوت کشور کمک خواهیم کرد

اما حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان به عنوان آخرین مخاطب ما در این گزارش با تأکید بر اینکه با تشکیل یک مجلس قوی به انسجام و قوت کشور کمک خواهیم کرد، اظهار داشت: با وجود مشکلات دیده اقتصادی، همواره مردم ایران در تشخیص وظیفه خودشان، درست عمل کرده و امروز با حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح و تشکیل یک مجلس قوی، به انسجام و قوت کشور در تمامی ابعاد کمک خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha