پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه مرند

حوزه / امام جمعه مرند، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاضل مرندی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فاضل مرندی را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله وانا الیه راجعون

خبر رحلت عالم عامل و واعظ مجاهد و روحانی باتقوا و بااخلاق و غلام مخلص سالار شهیدان و اهل بیت(علیهم السلام) حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد فاضل مرندی(رضوان الله تعالی علیه) موجب غم و اندوه فراوان گردید.

ایشان سخنوری دانشمند و خطیبی توانمند و اثرگذار در جامعه و فرهنگ دینی بود و از مفاخر روحانیت به حساب می آمد. تاریخ و ارادتمندان اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه مردم غیور آذربایجان مجاهدت های شبانه روزی و خطابه های انقلابی و تاثیرگذار معظم له را در دوران ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تبیین اهداف الهی نظام دینی و برکات رهبری ولایت فقیه و امام راحل(اعلی الله مقامه الشریف) و امام خامنه ای عزیز را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب مصیبت وفات این روحانی مجاهد انقلابی و ارادتمند مخلص مردم و ذاکر دلسوخته مصائب اهل بیت(علیهم السلام) را به محضر مبارک امام عصر، مقام معظم رهبری و مردم مومن آذربایجان به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان مرند و خانواده مکرم، همسر محترمه، آزاده های محترم خاصه جناب حجت الاسلام حاج شیخ ناصر فاضل، تسلیت عرض میکنم و برای روح آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان و ارادتمندان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت  دارم. 

علی نعمت زاده

امام جمعه مرند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    خداوند غریق رحمت فرماید