جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدردانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه از زحمات جهادگران عرصه سلامت

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات جهادگران عرصه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات در پیامی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات جهادگران عرصه سلامت قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم
تلاش و مجاهدت طاقت فرسای شما و همکاران شریفتان اعم از مدیران، پزشکان، پرستاران و کارکنان عرصه بهداشت و درمان برای حفظ سلامت ملت رشید ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، ان‌شاءالله مصداق و نمونه‌ای از آیه شریفه: و لنبلونکم حتی نعلم المجاهدین منکم والصابرین می‌باشد.
امیدوارم هم‌وطنان شریف با توکل به پروردگار متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام و رعایت توصیه‌های متخصصان و مسئولان ذی‌ربط هرچه زودتر بر این مشکل فائق آیند و پرونده درخشان دیگری در خدمت و همدلی و عبور پیروزمندانه از مشکلات رقم بخورد.
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این شرایط خاص همکاری و همیاری خود را با وزارت بهداشت و مجموعه خدوم آن، برای مقابله با این بیماری و بازگشت آرامش ذهنی و روانی مردم عزیزمان، اعلام می‌دارد.

سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha