سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 888333
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵
محمد بیگی

 حوزه/ دکتر فاطمه محمدبیگی که پزشک است و به عنوان منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک به مجلس یازدهم راه یافته، موفقیت های خود را مرهون حضور در حوزه علمیه می داند.

 دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک رجب و قدردانی از حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی، بیان کرد: سال ۷۹ در جامعه الزهرا(س) مشغول تحصیل علوم حوزوی بودم که به دلیل قبولی در آزمون پزشکی، در دانشگاه ادامه تحصیل دادم و موفقیت تحصیلی و زندگی خود را مرهون حضور در حوزه علمیه هستم.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتخار دارم که پای درس علما و روحانیت معظم دارالمؤمنین بزرگ شده ام.   

محمدبیگی افزود: در ایام تبلیغات انتخاباتی در سفرهایی که به شهرها و روستاهای مختلف، برای تبیین اهداف و دیدگاه‌هایم داشتم بیشترین مطالبه مردم از من حل مشکل اشتغال برای جوانان بود.

وی ادامه افزود: تأمین اعتبار اشتغال‌زایی برای خانواده ها و جوانان، رسیدگی به گرانی، مبارزه با فساد، حمایت از تولید داخلی، ارتقاء سطح استحکام خانواده و جلوگیری از طلاق، سلامت فردی، اجتماعی و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف از برنامه های جدی من در مجلس خواهد بود.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران در مدارس آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز علمی و دیگر نهادها ضرورتی انکارناپذیر است و با جدیت این موضوع را پیگیری می کنم.

وی بیان کرد: در تمام برنامه های خود از کارشناسان، فرهیختگان و روحانیت استفاده می کنم.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: باید از فعالیت های سلیقه ای و جزیره ای پرهیز کنیم و در راستای عمل به قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) برنامه ریزی دقیق، منسجم و مشخصی داشته باشیم، تا به نتایج مثبت برسیم.

توصیه کرونایی

این بانوی پزشک با اشاره به علائم بیماری کرونا، تصریح کرد: تمام افرادی که به مطب بنده مراجعه می کنند علائم خاصی از این بیماری در آنها مشاهده نمی شود، مردم باید استرس و ترس ناشی از این بیماری را از خود دور کرده و با حفظ آرامش، نکات بهداشتی را رعایت کنند و این موضوع برای سالمندان، بیماران و به خصوص فرزندان لازم و ضروری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجتبی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    چطور میشه با خانوم نماینده ارتباط گرفت در فضای مجازی هیچی پیدا نمیکنیم