جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیران مدارس علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) اهواز و امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون

حوزه/ طی مراسمی با حضور فضلای حوزه علمیه خوزستان، مدیران جدید مدارس علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) اهواز و امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تکریم و معارفه دو نفر از مدیران مدارس علمیه علی ابن ابی‌طالب(ع) اهواز و امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون در دفتر آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام مجید آغاز شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه این دو مدرسه از بدو تأسیس تا به امروز منشأ خیر و برکات بسیار زیادی در خوزستان بوده‌اند، اظهارداشت: این خیرات و برکات فقط در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، درایت‌های آیت الله موسوی جزایری و خدمات بسیار ارزشمند مدیران این دو مدرسه محقق شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های بسیار ارزشمند حجج‌ اسلام عبیات و عطایی خواه، گفت: از تلاش‌های بسیار ارزشمند این دو روحانی مجاهد در اعتلای مسائل دینی و انجام مأموریت‌های حوزوی در این دو مدرسه تشکر و قدردانی کنم.

کادر و اساتید مدارس با دو مدیر جدید کمال همکاری را داشته باشند

همچنین آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در ادامه این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد تغییر در روند مدیریتی دو مدرسه علمیه مهم و اثرگذار در اهواز و شهرستان کارون هستیم، گفت: قطعاً مسئولیت مدیرانی که امروز به عنوان نماینده من در آن مدارس منصوب می‌شوند، سخت و دشوارتر خواهد بود.

وی از کلیه کادر و اساتید مدارس علمیه علی ابن ابی‌طالب(ع) و امیرالمؤمنین شهرستان کارون درخواست کرد تا کمال همکاری و همراهی با مدیر جدید مدرسه را داشته باشند.

قرائت احکام توسط معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

قابل ذکر است، در انتهای این مراسم، احکام حجج‌اسلام عزیز عبیات، رضا عطایی خواه به عنوان نماینده مسئول و همچنین حجج‌اسلام سید یوسف موسوی امین و مسعود هردانی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه علی ابن ابی‌طالب(ع) اهواز و امیرالمؤمنین شهرستان کارون، توسط معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان قرائت شد. 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha