جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همراه جهادی

حوزه/ "همراه جهادی" نام عملیاتی است که در آن جهادگران مخلص با دیدن آموزش لازم و تجهیزات کافی به کمک بیماران مشکوک به کرونا که از داشتن همراه محرومند، می شتابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "همراه جهادی" نام عملیاتی است که در آن جهادگران مخلص با دیدن آموزش لازم و تجهیزات کافی به کمک بیماران مشکوک به کرونا که از داشتن همراه محرومند، می شتابند. ضمن اینکه در تقویت روحیه آنان و نیز کادر پزشکی بسیار موثر خواهند بود.

 باید توجه داشت که عدم امکان حضور همراه بیمار، شدت کار کادر پزشکی و خدمات رسانی، تضعیف روحیه بیماران و خستگی کارکنان با توجه به جو روانی موجود، حضور طلاب و اساتید جهادی را در این عرصه ضروری کرده است. 

 البته باید توجه داشت که ویروس کرونا به واسطه سنگینی‌اش، در فضا معلق نمی‌ماند و از طریق تنفس منتقل نمی‌شود بلکه از طریق امثال سرفه بیمار پرتاب می شود که با توجه به تجهیزات کافی، درصد ابتلا را تا حد قابل توجهی پایین می آورد. هم چنانکه تا امروز شاید یک نفر هم از کادر بیمارستان های قم، خبر ابتلا آنان نرسیده است. 

  لذا با توجه به کمیته‌بندی حوزه علمیه، برای خدمت رسانی هرچه بهتر در عرصه مبارزه با این بیماری، از همه نمایندگان عزیزی که مایلند در این میدان جهاد، حضور به هم رسانند یا طلاب خویش را معرفی نمایند درخواست می‌شود مشخصات و شماره همراه خود را به 09138928197 (عسکری) نماینده طلاب خمینی‌شهر یا به آیدی @a_t_kh1 ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha