جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشییع

حوزه/ در پی درگیرها در ادلب سوریه ۲۱ نفر از نیروهای تیپ فاطمیون و زینبیون به شهادت رسیدند که روز یکشنبه ۱۱اسفند در محل گلزار بهشت معصومه (س) تشییع و در قطعه شهدای بهشت معصومه تدفین خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی درگیرها در ادلب سوریه ۲۱ نفر از نیروهای تیپ فاطمیون و زینبیون به شهادت رسیدند که روز یکشنبه ۱۱اسفند در محل گلزار بهشت معصومه (س) تشییع و در قطعه شهدای بهشت معصومه تدفین خواهند شد؛ از این تعداد ۱۸ شهید مربوط به تیپ زینبیون و سه شهید از تیپ فاطمیون هستند.

 مراسم تشییع پیکر این شهدا ساعت ۱۰ صبح در گلزار بهشت معصومه (س) قم برگزار و بعد از اقامه نماز پیکرهای مطهر در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده می شود.

در جریان پیشروی‌های نیروهای مقاومت سوری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه ادلب سوریه که منجر به آزادسازی بخش هایی از این منطقه از دست تکفیری ها شد، تعدادی از نیروهای تیپ فاطمیون و زینبیون نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مقابله با نیروهای تکفیری به شهادت رسیدند.   

خاطرنشان می شود: ادلب یکی از شهرهای کشور سوریه و مرکز استان ادلب است. این شهر در شمال باختری سوریه و در ۶۰ کیلومتری شهر حلب واقع شده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هدایت باستی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    2 0
    روح شهدا شاد
  • رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    2 0
    باسلام .تمام جان مانثار خون پاک شهدا.دراین شرایط سخت تفرقه افکنان راه ورسم مردانگی را ازشهدا بیاموزند.
  • رضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    فقط ترکیه میتواند نوکر خوب امریکا واروپا باشد وحق انهاست که خون جوانانش به تباه برود . لعنت بر قاتلان انسانیت ولعنت بر متجاوزان به تمامیت ارضی مسلمانان