جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تست کرونا

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد کل مبتلایان تا این لحظه به ۵۹۳ نفر رسیده است که ۱۲۳ نفر بهبود یافته و از روز اول شناسایی کرونا در کشور تا امروز ۴۳ مورد هم فوت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درخصوص تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز ۲۰۵ نفر مورد ابتلای جدید داشته ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: از این تعداد ۵۲ نفر در تهران، ۲۱ نفر در قم، ۱۷ نفر در گیلان، ۲۲ نفر در گلستان، اصفهان ۱۲ نفر، مرکزی ۱۸ نفر، مازندران ۱۲ مورد، خراسان جنوبی یک مورد، ایلام یک مورد، استان فارس ۸ مورد، کردستان ۵ مورد، قزوین ۶ مورد، خوزستان ۴ مورد، یزد ۴ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، استان سمنان ۴ مورد، استان البرز ۸ مورد، اردبیل ۳ نفر، آذربایجان شرقی ۶ نفر بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد کل مبتلایان تا این لحظه به ۵۹۳ نفر رسیده است که ۱۲۳ نفر بهبود یافته و از روز اول شناسایی کرونا در کشور تا امروز ۴۳ مورد هم فوت کرده اند.

جهانپور خاطرنشان کرد: تعداد افراد مشکوک، بیشتر از تعداد مبتلایان واقعی است و شاید از تعداد افراد مشکوک تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد به کرونا مبتلا شده باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha