پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 888604
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
image-20200229143208-4.png

حوزه/ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: قرار است راهبرد فشار حداکثری بر ایران با کلیدواژه کرونا تکمیل شود؛ فشار روانی به کشورها برای بستن مرزهای زمینی و هوایی و دروغ پردازی در مورد پنهان‌کاری ایران نقشه راه جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: قرار است راهبرد فشار حداکثری بر ایران با کلیدواژه کرونا تکمیل شود؛ فشار روانی به کشورها برای بستن مرزهای زمینی و هوایی و دروغ پردازی در مورد پنهان‌کاری ایران نقشه راه جدید است.

در ادامه متنی روی تلکس خبری رفت بدین مضمون:

باند بهایی احتکار ماسک متلاشی شد

 یک منبع آگاه امنیتی به "دانا" گفت: باند احتکار ماسک که از بهاییان برخی مناطق مرکزی کشور هستند شناسایی و متلاشی شد

 با توجه به فضاسازی برخی شبکه‌های تلویزیونی بهایی و کانال‌های تلگرامی آن‌ها و فعالیت باند بهایی در احتکار ماسک و اقلام بهداشتی، بررسی ریشه‌های امنیتی موضوع را ضروری کرده است

 با توجه به موارد فوق حتماً رمزگشایی از این موضوع کمک شایانی به خنثی‌سازی توطئه‌های عملیات روانی دشمن در بزرگ‌نمایی موضوع کرونا خواهد کرد.

خودکشی از ترس مرگ

در خصوص کرونا ویروس بنظر می رسد که جنبه ی رسانه ای آن کشنده تر از خود آن است چرا که ایجاد هراس بی علت در دل جامعه منجر به تنش های بالا و درگیری و فروپاشی عصبی بین افراد خواهد شد

در صورتی که آنفولانزا به مراتب کشنده تر و خطرناک تر از این ویروس است اما مردم به چشم یک سرماخوردگی ساده به آن نگاه می کنند آن چیزی که کرونا را از این بیماری ها متمایز نموده ایجاد ترس و عملیات روانی گسترده صورت گسترده بین کشورهای مختلف است.

 کروناویروس، شباهت زیادی به ویروس آنفولانزا دارد؛ کرونا ویروس در طول سه هفته اخیر که از شایع شدن آن در چین می‌گذرد، حدود ۲۰ هزار نفر را مبتلا کرده و بالاترین آماری که از کشته شدگان آن منتشر شده ۴۰۰ نفر بوده است.

بطور مثال به این مقاله از گاردین توجه بفرمایید:

#ما هنوز نمی‌دانیم این کروناویروس جدید چقدر خطرناک است و این را نخواهیم دانست تا زمانی که داده‌های بیشتری در دسترس‌مان قرار بگیرد. در منطقه اولیه شیوع میزان مرگ‌ومیر ۲ درصد بوده و در مابقی مناطق کمتر. در مقابل، میزان مرگ و میر آنفلونزا زیر یک درصد بوده هر چند هر ساله سبب مرگ حدود ۴۰۰ هزار نفر در سراسر جهان می‌شود. میزان مرگ‌ومیر سارس بیش از ۱۰ درصد بود.

مدل انتشار خبر در خصوص ویروس کرونا بیشتر بدنبال ضربه ی روانی به جامعه است تا ضربه ی فیزیکی.

در تحلیل و دریافت اخبار پیرامون این ویروس باید تامل کرد.

 در حال حاضر انتشار ویروس در کشور و شیوع بیشتر آن به نفع چه جریان ها و یا اشخاصی است پس از اقدام یک دانشجوی روزنامه نگاری مبتلا به کرونا به انتشار تصویری از خود و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در صفحه شخصی خود، اینستاگرام صفحه این شخص را مسدود کرد.

انتشار این تصویر در فضای مجازی، استقبال قابل توجهی را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی با محوریت روحیه بخشی به جامعه را در پی داشت.

پیش از این اینستاگرام پست های مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محدود می کرد اما این بار با ایجاد محدودیت برای صفحه این بیمار با روحیه مبتلا به «کرونا» ایرانی نشان داد با هر اقدامی که باعث ایجاد حس امید در میان ایرانیان می شود، مخالف است

کرونا و توطئه ی لندنی

 اینستاگرام و BBC طی ساعت های گذشته  بیش از 50 خبر درخصوص ‎#ویروس_کرونا از ایران منتشرکرده:

۱. ایران 50 خبر!!!

۲. چین 10 خبر

۳. ایتالیا ۱ خبر

۴. افغانستان ۱ خبر

۵. کره جنوبی ۱ خبر

عمومی کرونا ۲ خبر

بله بیماری کرونا هست حتی بنا بر برخی خبرهای پنهان، ریشه ی این ویروس دست ساز آزمایشگاه های  خبیث اسراییل و آمریکاست، برای جنگ، ترور و کشتار خاموش،از اول پاییز آمده بود ،

  آری تنها راه پرت کردن حواس مردم و برهم زدن وحدت و فکر مردم از عملکرد بد وضعیف مسئولین چه چیزی بهتر از بزک کردن رسانه ای و بزرگ کردن بیماری کرونای واقعی اما نه به اندازه آنفولانزا و حتی نه به اندازه کرونائی حداقل چند روز قبل آمده بود اما در شب انتخابات علنی شد ...

 اما چرا انتشارش ازقم ؟؟؟

چون مرکز و شروع انقلابه وهست!

 #یادتان هست ترامپ گفت #نقاط فرهنگی تان را #میزنم...؟ #زد...!

حرم معصومین قرنطینه و نیمه تعطیل،  شیوع شبهه عقیدتی بین انسانهای ضعیف الایمان، در حالی که یک عمر همه بیماران را برای شفا به حرم معصومین می بردیم حالا ترویج این اندیشه که، حرم و ائمه حتی قادر به حفظ زُوار خود نیستند.

 اعتکاف و راهیان نور تعطیل، مساجد کم رونق، هیئاتها و مراسم مذهبی و جلسات تعطیل و همچنین سفر به عتبات عالیات...!

تعطیل پس دیدید که مراکز فرهنگی خوب زده شد.

فردی در توییتری نوشته است:

سوال که مطرح این است : سرنوشت ویروس کرونا در هفته آینده چه میشود؟ کسی تاکنون جواب نداده است.

نکته:اگر ویروس کرونا را یک پروژه جنگ روانی  و سیاسی امنیتی در نظر بگیریم، باید پیروز این پروژه را آمریکاییها و جریان غربگرا در ایران معرفی کرد.

آمریکاییها توانستند پروژه فشار منطقه ای بر ایران را به بهانه کرونا بیشتر کنند و حلقه تحریمها را تنگ تر از گذشته و جریان غربگرا هم توانست شکست تاریخی خود در انتخابات را با کرونا پوشش دهد و البته هر دو توانستند با پروژه کرونا هم بر مشارکت در انتخابات مجلس اثر بگذارند و هم زمینه ای برای مذاکرات و برجام منطقه ای ایجاد کنند .

قربان اسلامی نژاد

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha