جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از جامعه پزشکان و پرستاران فداکار و سخت‌کوش تقدیر کرد و از آمادگی حوزه جهت کمک به این عزیزان در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین در بیانیه ای از جامعه پزشکان و پرستاران فداکار و سخت کوش که برای دفع خطر ویروس کرونا  و در راستای زدودن درد از دل دردمندان تا پای جان، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد. 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: «إِنَّما المُؤمِنُونَ فی تَراحُمِهِم وَ تَعاطُفِهِم بِمَنزِلَةِ الجَسَدِ الواحِدِ إذا اشتَکی مِنهُ عضوٌ تَداعی لَهُ سائِر الجَسَدِ بِالْحُمَّی وَ السَّهَرِ؛ به‌درستی‌که افراد مؤمن، در مهربانی و دلسوزی‌شان به‌ حال یکدیگر، همانند یک پیکر هستند  که هرگاه عضوی از آن مریض شود، دیگر اعضای بدن، با آن عضو، با تب‌داری و بی‌خوابی همراهی می‌کند».

ابتلائات فردی و اجتماعی از جمله آزمایشات الهی است و بندگان خدا بواسطه این ابتلائات مورد امتحان قرار گرفته، برخی از آن سربلند و برخی سر افکنده و شرمنده خواهند شد.

در این میان گروه هایی که در راستای یاری رسانی و خدمت و فداکاری پیشگام  هستند، در پیشگاه پروردگار و نیز مؤمنان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و به یقین پاداش این زحمات خالصانه خود را  نزد خداوند سبحان محفوظ خواهند یافت.

اینجانب، از تمام خدمتگزاران این عرصه  بویژه جامعه پزشکان و پرستاران فداکار و سخت‌کوش که عافیت و آسایش خود را برای تأمین سلامتی و امنیت مردم استان به خطر انداخته و  برای دفع خطر ویروس کرونا  و در راستای زدودن درد از دل دردمندان و پرستاریشان تا پای جان، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، دوام سلامتی، شادکامی و کامیابی آنها را از خداوند متعال مسئلت دارم.

و در پایان به عرض می رسانم حوزه علمیه قزوین آمادگی دارد تا در صورت نیاز با شما عزیزان در مقابله با شیوع ویروس کرونا همراهی نماید.

دفع الله عنا البلایا و الفتن  

محمد تقی سبحانی نیا
مدیرحوزه علمیه استان قزوین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha