جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیمارستان ویژه کرونا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در صورتی که جامعه از هر نظر آمادگی روحی و علمی درباره بیماری کرونا را داشته باشد، بهتر و کامل تر می تواند در مقابل آن ایستادگی کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان به همراه هیأتی، امروز از مراکز بهداشتی و بیمارستان های شهر سنندج بازدید و از پزشکان و پرستاران تقدیر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کردستان در گفت و گو با مسئولان، پزشکان و کادر بیمارستانی این شهر اظهار داشت: کرونا این روزها همه بخش پزشکی کشور را به خود مشغول کرده است و همه ما باید قدردان ایثارگری ها و فداکاری های شما بزرگواران باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: اکنون شما در صف اول مبارزه با این دشمن سلامتی مردم هستید و این کار کمی نیست و به نوعی جهاد در راه آسایش و ایجاد سلامتی برای مردم و جامعه است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه این بیماری دیر یا زود از بین خواهد رفت، گفت: از مسئولان ارشد درخواست داریم که نیازهای مراکز درمانی و بهداشتی را در سطح استان کردستان تأمین کنند تا خللی در روند درمان بیماران کرونایی پیش نیاید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: در صورتی که جامعه از هر نظر آمادگی روحی و علمی درباره این بیماری را داشته باشد، بهتر و کامل تر می تواند در مقابل آن ایستادگی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha