پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون حوزه علمیه مازندان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران به تلاش رسانه های غربی برای ایجاد فضای رعب و وحشت در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران در این روزها همه توان خود را در جهت ناامید کردن مردم به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت عزم ملی برای ریشه کن کردن این ویروس، گفت: تنها راه برون رفت از شرایط به وجود آمده عمل به توصیه های بهداشتی مسئولان امر است.

وی با بیان این که آحاد مردم باید به توصیه های پزشکی عمل کنند، افزود: همان طور که مراجع عظام تقلید و علما تأکید کردند، عمل به توصیه های پزشکی و درمانی در کشور امری ضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که خروج کشور از شرایط به وجود آمده نیازمند همکاری و همکاری همه بخش های کشور است، بیان داشت: همه باید با وحدت و همبستگی در سایه عمل به توصیه های پزشکی کرونا را شکست دهیم.

حجت الاسلام اسماعیل زاده، توانمندی علمی و پزشکی کشورمان را در منطقه بی نظیر توصیف کرد و با بیان این که در چهل سال گذشته ایران اسلامی از لحاظ دانش و توانمندی پزشکی به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، گفت: با تکیه بر این توانمندی ها می توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مردم کشورمان نیازمند آگاهی بیشتری نسبت به شرایط به وجود آمده هستند، افزود: با آگاهی بخشی به مردم می توانیم کشور از بحران احتمالی عبور دهیم.

وی با تأکید براین که همه نهادها و دستگاه های اجرایی کشور باید با مجموعه درمانی و پزشکی همراهی و همکاری کنند، خاطرنشان کرد: برون رفت از وضعیت فعلی نیازمند یک عزم و وحدت ملی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، اقدامات وزارت بهداشت در روزهای اخیر را ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور مقابله با این ویروس استفاده شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش رسانه های غربی در جهت ایجاد فضای رعب و وحشت در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران در این روزها همه توان خود را در جهت ناامید کردن مردم به کار گرفته اند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید بر این که در این روزها باید از ایجاد هراس و دلهره در مردم به شدت پرهیز شود، خاطرنشان کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط و امید به آینده است.

وی با بیان این که دشمنان با بزرگ نمایی و ایجاد فضای رعب در جامعه می کوشند خدمات و تلاش های نظام در مقابله با این ویروس را کمرنگ جلوه دهند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در این امتحان مهم نیز همانند گذشته سربلند بیرون خواهند آمد و روسیاهی برای دشمنان نظام باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha