پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم در این روزها ضمن توجه جدی به نکات بهداشتی و درمانی، دعا و نیایش را فراموش نکنند، گفت: یکی از اقداماتی که موجب آرامش قلوب ما و از بین رفتن ترس و دلهره می شود نزدیکی به خداوند متعال است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، رعایت اصول بهداشتی و عمل به توصیه های پزشکی را ضروری دانست.

وی با بیان این که مردم ما باید بدون توجه به شایعات و اظهارنظرهای غیر اصولی تنها به توصیه های مجموعه پزشکی و درمانی کشور توجه کنند، افزود: به طور حتم با عمل به توصیه های بهداشتی و همچنین وحدت و همبستگی عمومی می توانیم از شرایط به وجود آمده به سلامت عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اطمینان داشته باشند با عزم ملی می توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم، تصریح کرد: کشورمان از لحاظ توانمندی و دانش پزشکی جزو برترین ها است و با توکل بر خداوند متعال می توانیم روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم عزیز ما نباید به شایعات توجه کنند، افزود: این روزها رسانه های معاند همه توان خود را به کار گرفتند تا با دروغ پراکنی فضای کشور را متشنج کنند.

حجت الاسلام طبرسی با تأکید بر این که سیستم بهداشت و درمانی کشورمان قاطعانه و مجاهدانه در حال خدمت رسانی به مردم است، بیان داشت: اما در این بین رسانه های معاند به صورت شبانه روزی تلاش می کنند این تلاش ها را کمرنگ جلوه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ما هیچ گاه فریب توطئه های دشمن را نخواهند خورد، افزود: به طور حتم تقویت فضای همدلی و همراهی بهترین راه مقابله با این ویروس ناشناخته خواهد بود.

وی با اشاره به این که امروز کشورمان نیازمند فضای آرامش و نشاط است، خاطرنشان کرد: نباید با ایجاد ترس، دلهره و اضطراب، جامعه را به سوی تشنج و وحشت عمومی هدایت کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم در این روزها ضمن توجه جدی به نکات بهداشتی و درمانی، دعا و نیایش را فراموش نکنند، بیان داشت: یکی از اقداماتی که موجب آرامش قلوب ما و از بین رفتن ترس و دلهره می شود نزدیکی به خداوند متعال است.

حجت الاسلام طبرسی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران در این آزمون بزرگ نیز پیروز خواهند شد، افزود: این ملت در چهل سال اخیر از میادین نبرد بسیاری سربلند و پیروز بیرون آمده که به یاری خداوند متعال و عزم ملی در این میدان نیز پیروز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha