پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمید بهرام پور

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید اجازه دهیم که بار روانی بیماری کرونا مسأله آموزش حوزه های علمیه را تحت الشعاع خود قرار دهد زیرا تعطیلی کشور به نوعی به سود دشمن و از برنامه های بلندمدت آنان علیه این ملت محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور صبح امروز در نشست با معاونان مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور سیستم آموزشی را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است و این به یک معضل ملی تبدیل شده است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با این وجود نباید اجازه دهیم که این بیماری روند آموزش در کشور را با مشکل روبرو سازد، زیرا هر روزی که از این وضعیت می گذرد در بحث علمی و آموزشی شاهد زیان های بزرگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند یک برنامه ریزی تخصصی در زمینه تداوم آموزش ها هستیم، عنوان کرد: بی شک هیچ مرجع خاصی نمی تواند زمان اتمام و از بین رفتن این ویروس را در جامعه پیش بینی کند و علیرغم تلاش شبانه روزی مسئولان و تیم های پزشکی در کشور همچنان شاهد این وضعیت هستیم، لذا باید در برنامه ریزی های خود در حوزه آموزش تجدیدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام بهرام پور تأکید کرد: بی شک دور شدن طلاب، دانشجویان و دانش آموزان از مسائل آموزشی لطمات بلندمدت دیگری به آنها خواهد زد، لذا تصمیم گیری برای پیدا کردن راه حل جدید و جامع باید یک ضرورت و فوریت باشد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر نباید اجازه دهیم که بار روانی بیماری کرونا مسأله آموزش حوزه های علمیه را تحت‌الشعاع خود قرار دهد زیرا تعطیلی کشور به نوعی به سود دشمن و از برنامه های بلندمدت آنان علیه این ملت محسوب می شود.

حجت الاسلام بهرام پور اظهار داشت: از این رو حوزه های علمیه باید بتوانند و سعی کنند که در بحث آموزش خللی در بین مدارس علمیه کشور ایجاد نشود و بی شک پتانسیل این امر نیز در حوزه های علمیه کشور موجود است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha