دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل تدینی اوقاف سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان برای پیشگیری از بروز بیماری کرونا خبر داد و گفت: موارد بهداشتی توسط هیأت امنای بقاع به مردم گوشزد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، در نشست پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، به میزبانی این اداره کل با بیان اینکه در راستای جلوگیری رعایت بهداشت محیطی، شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان در دستور کار هیأت‌امنا و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان قرار گرفته است، اظهار داشت: شست و شو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان برای پیشگیری از بروز بیماری کرونا انجام شده و موارد بهداشتی توسط امنای بقاع به مردم گوشزد می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از بهترین راه‌ها رعایت بهداشت محیطی است، تصریح کرد: علاوه بر شست و شوی بقاع متبرکه استان بیان نکات به زائران و مراجعان بقاع متبرکه درباره ویروس کرونا نیز در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: هیأت‌امنای بقاع متبرکه استان به صورت مستمر و روزانه ضد عفونی محیط را انجام می‌دهند تا مخاطرات این حوزه کاهش یابد.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته مشکلات فراوانی را با همدلی و صبر و رعایت نکات لازم پشت سر گذاشته‌اند و این بار هم با کمک هم کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha