جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل خلیفه

حوزه/ جنبش احرار البحرین در بیانیه ای با اشاره به اینکه آل خلیفه از ویروس کرونا بدتر است و باید از نیرنگ آنان برحذر باشیم، عدم مسئولیت پذیری مقامات رژیم آل خلیفه را در مقابل صد ها زائر بحرینی که خواهان بازگشت به کشور هستند، محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش احرار البحرین در بیانیه ای با اشاره به اینکه آل خلیفه از ویروس کرونا بدتر است و باید از نیرنگ آنان برحذر باشیم، عدم مسئولیت پذیری مقامات رژیم آل خلیفه را در مقابل صد ها زائر بحرینی که خواهان بازگشت به کشور هستند، محکوم کرد.

این جنبش به مقایسه دولت بحرین و کویت پرداخت و گفت: عملکرد دولت کویت در قبال شهروندان باعث شده آنان از قدردان و سپاسگذار دولت خود باشند، امّا در خصوص بحرین بر عکس است، آنان آل خلیفه را با دل و زبان خود مورد لعن قرار می دهند.

احرار البحرین اشاره کرد: شاید آل خلیفه می خواهد با عدم کمک شهروندان بحرینی برای بازگشت به وطن خود از دست آنان خلاص شود و پروژه جنایتکارانه خود را در نابودی بحرین، اهالی اصلی، فرهنگ و تاریخ آن به انجام برساند.

این جنبش از اقدام رژیم آل خلیفه در سیاسی کردن بحران کرونا و دادن صبغه مذهبی و سیاسی به آن انتقاد کرد و گفت: این ویروس در ایران متولد نشده و تمامی بشریت در معرض خطر این ویروس قرار دارند.

در این بیانیه آمده است: یکی از دلایل ناراحتی هفته گذشته آل خلیفه به خاطر صدور تعدادی گزارش حقوقی از جمله گزارش مهم سازمان عفو بین الملل در خصوص اوضاع انسان ها در کشور شکنجه است. این گزارش به صورت مفصّل و هدفمند به دلایل سیاسی بحرانی که کشور بحرین از ده ها پیش گرفتار آن است، پرداخته است.

به گفته جنبش احرار البحرین دلیل خشم رژیم آل خلیفه بعد از صدور این گزارش به خاطر بی نتیجه ماندن تلاش های بزرگی است که برای گمراه کردن افکار عمومی بین المللی و سر پوش گذاشتن بر جنایت هایی که مرتکب می شود، به کار گرفته است. همچنین آل خلیفه روز به روز عصبانی تر شده و می بینند که باقی ماندن آنان رو به کاهش است.

این جنبش وضعیت سرکوب در بحرین به ویژه ساکت کردن صدا ها بی سابقه دانست و گفت: رژیم هر کسی را که حرفی بزند یا بنویسد یا توئیت کند با زندان و شکنجه مجازات می کند.

در بخش دیگر بیانیه اشاره شد: جنبش احرار البحرین می داند که مردم بحرین با بدترین حکومت قبیله ای و استبدادی مواجه هستند و این رژیم طاغوتی از جنایت های اجداد خود بالاتر رفته و ولیعهد آل خلیفه با هیچ فرقی با پدرش ندارد.

احرار البحرین در پایان تأکید کرد: انقلابیون امروز اتفاق نظر دارند که ولیعهد یک ذره هم با پدرش فرقی ندارد، بلکه شریک جنایت های پدرش در حق ملت بحرین است و تاکنون ولیعهد سخنی نگفته که نشانگر اختلاف او با پدرش باشد، پس خواسته مردم "ملت خواستار سرنگونی رژیم است" باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha