جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ علی رغم تهدیدات رژیم آل‌خلیفه و محاصره شهر "الدراز" ، جنبش احرار البحرین تحصن گسترده ای مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ علی رغم تهدیدات رژیم آل‌خلیفه و محاصره شهر "الدراز" ، جنبش احرار البحرین تحصن گسترده ای مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم برگزار و اعلام کرد: اعتراضات مردمی امروز خلاصه ای از سیر پیشرفت ملت بحرین به سوی آزادی است که نزدیک صد سال متوالی تداوم داشته است.

جنبش احرار البحرین با تبریک عید فطر به مردم بحرین و تسلیت شهادت "علی الشیخ" خاطرنشان کرد: تحصن کنندگان شهر "الدراز" عصاره نسل هایی هستند که از زمان انتفاضه بحرینی ها در سال 1922 میلادی تا کنون در صف مخالفان قرار گرفتند.

در بیانیه این جنبش آمده است: شهروندان بحرینی به دنبال کسی نیستند تا آن ها را از دست رژیم آل خلیفه نجات دهد و از غیر خدا طلب کمک نمی کنند. در مقابل رژیم آل‌خلیفه طی دهه های گذشته به حمایت انگلیس و عربستان تکیه کرده و اسناد و مواضع رژیم مؤید ارتباط آل خلیفه با دولت های خارجی است. این درحالی است که ملت بحرین و رهبران مردمی بحرین حکومت آل خلیفه را رد کرده و خواستار برپایی دولتی سیاسی و امروزی هستند.

این بیانیه تاکید کرده است: رژیم آل‌خلیفه با رهبرانی که این حکومت را قبول ندارند با تبعید و بازداشت و شکنجه رفتار می کند که این اقدام از زمان عبد الرحمن الباکر و الشملان شروع شده و تا احمد الشملان، عبد الرحمن النعیمی، شیخ فقید عبد الامیر الجمری، استاد عبد الوهاب الحسین، شیخ علی سلمان، شیخ حسین نجاتی و وکیل تیمور کریمی و افرادی دیگر ادامه داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha