پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بحرین

حوزه/ یوسف المحافظه نایب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین گفت: حل بحران سیاسی و حقوقی بحرین نیازمند اجرای قانون و عدالت و مساوات و احترام به حقوق بشر و پایبندی به تعهدات بین المللی حقوقی می باشد، در غیر این صورت پذیرش واقعیت های ظالمانه ممکن نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ یوسف المحافظه نایب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین گفت: حل بحران سیاسی و حقوقی بحرین نیازمند اجرای قانون و عدالت و مساوات و احترام به حقوق بشر و پایبندی به تعهدات بین المللی حقوقی می باشد، در غیر این صورت پذیرش واقعیت های ظالمانه ممکن نیست.

محافظه تصریح کرد: عدالت در بحرین با بازگرداندن تابعیت تمامی کسانی که به خاطر دلایل سیاسی سلب تابعیت شدند و عذرخواهی و اقرار به این که تابعیت حق مسلّم آن هاست و از سوی رژیم دیکتاتور نیست، تحقق خواهد یافت. وی تاکید کرد: تهدید و سرکوب خواسته های مردم را نه از بین می برد و نه به تاخیر می اندازد، بلکه باعث می شود مردم بر حق خود و قانونی بودن درخواست خود پافشاری کنند.

یوسف المحافظه از درخواست برخی از عناصر نزدیک رژیم آل خلیفه مبنی بر خروج آیت الله عیسی قاسم و عقب نشینی تحصن کنندگان و بازگشت از مطالباتشان، انتقاد کرد

وی اشاره کرد: جهان با دید احترام به تظاهرکنندکان مسالمت آمیز منطقه "الدراز" که  علی رغم حملات سرکوبگرانه وتهدیدات گوناگون، تصمیمات پادشاه دیکتاتور را نپذیرفتند، نگاه می کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha