پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه پاک سازی نژادی مسلمانان در هند با چراغ سبز آمریکاست، گفت: ظلمی که در حق مسلمانان هند در حال انجام است، «آپارتاید مذهبی» و پیروی از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به نسل کشی مسلمانان در هند و سکوت خفت بار مجامع به اصطلاح حقوق بشری در دنیا، گفت: وجدان های بیدار در آینده از بی تحرکی ما، خصوصا دستگاه دیپلماسی حکومت اسلامی نخواهند گذشت؛ وقتی که مسلمانان مظلوم هند را مظلومانه می کشند و صدا بلند نمی کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: اگر سفارشات قرآن و عترت(ع) را در خصوص نعمت برادری در نظر بگیریم. همین آیه از سوره مبارکه حجرات که می فرماید: «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ...» برای یاری مسلمانان مظلوم در هند کفایت می کند.

حجت الاسلام حسینی مقدم تاکید کرد: کلام گهربار نبی مکرم(ص) که فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رجلا ینادی یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یجِبْهُ فَلَیسَ بِمُسْلِمٍ»،حجت را بر تمام سران کشورهای مدعی اسلام تمام کرده و سکوت بر این جنایت که محروم شدن از حق تابعیت و اخراج مسلمانان از خانه و کاشانه خود، همچنین دریافت حق تابعیت غیر مسلمانان را در پی دارد، جایز نیست.

وی تصریح کرد: اگر همین یک حدیث از امیرالمومنین(ع) که فرمودند: «اگر مرد مسلمانی پس از این (غارت خلخال زن یهودی) از اندوه بمیرد، نه تنها نباید ملامتش کرد بلکه مرگ را سزاوارتر است.»، سرلوحه کار دیپلماسی نظام اسلامی برای دفاع از مسلمین و محرومین در جهان قرار بگیرد، کافی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه پاک سازی نژادی مسلمانان در هند با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد، ادامه داد: ظلمی که در حق مسلمانان هند در حال انجام است، «آپارتاید مذهبی» و  پیروی از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

حجت الاسلام حسینی مقدم اظهار کرد: سفر نخست وزیر هند «نارندرا مودی» به عنوان اولین نخست وزیری که بعد از استقلال هند به فلسطین اشغالی سفر کرد و روابط هند و اسرائیل را عادی سازی نمود، در روزهای خونینی که برای مسلمانان در دهلی و سایر نقاط هند رقم می خورد، بی تاثیر نیست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به اینکه شبکه های رسانه ای استکبار که کاری جز تخریب اذهان عمومی از اسلام و ارزش های دینی را ندارند، گفت: امپراتوری رسانه ای که همیشه خود را حامی اعتراضات قانونی می دانند، چرا در مقابل تظاهرات مسالمت آمیز دانشجویان مسلمان هندی که به خاک و خون کشیده شدند، سکوت اختیار کرده اند.

وی در پایان گفت: تعرض به دانشجویان آگاه که در مقابله با تصویب قانون تضییع حقوق مسلمان اعتراض مسالمت آمیز داشته در هیچ مکتب و مرامی قابل توجیه نیست؛ مجامع علمی دنیا باید در این خصوص موضعی شفاف و قاطع نشان داده و سکوت آنان خیانتی بزرگ محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha