پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کشتار مسلمانان هند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: قتل عام مسلمانان هند و سکوت مجامع جهانی دروغین بودن ماهیت سازمان ملل، مجامع بین المللی و... را برای همگان روشن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: این روزها ظلم ها و ستم های بزرگی علیه بشریت به ویژه مسلمانان روی می دهد که شاهد سکوت نکبت بار مجامع جهانی هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: کشتار وحشیانه مسلمانان هند با چراغ سبز دولت و توسط «هندوها» یکی از این جنایات است که با وجود گستردگی این نسل کشی ها شاهد سکوت حامیان دروغین حقوق بشر در دنیا هستیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: سکوت غربی ها و آمریکایی ها در قبال سیاست نسل کشی کشور هندوستان علیه مسلمانان نماد بارز عوام فریبی و سیاست مزورانه این کشورهاست.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اظهار کرد: کشورهای مسلمان مانند سران اروپایی و آمریکایی در برابر نسل کشی مسلمانان هند سکوت اختیار کرده اند که برای جهان اسلام مایه شرمساری است.

وی با ابزار خرسندی از موضع ایران در قبال این وضعیت اسفبار، عنوان کرد: تنها کشوری که از حقوق دیگر مسلمانان دفاع کرده است، ایران اسلامی است، ولی با تأسف بسیار باید گفت که سران اسلامی این همه جنایت علیه مسلمانان هند را می بینند ولی سکوت اختیار کرده اند و این مسأله برای آنان لکه ننگی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: از سازمان ملل، حقوق بشر و دیگر سازمان های مدعی درخواست داریم که هر چه سریعتر جلوی این نسل کشی بزرگ در کشور هندوستان را بگیرند و اجازه ندهند که این چنین انسان های بی گناهی که تنها جرمشان مسلمان بودن است، قتل عام می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در پایان سخنان خود اظهار داشت: قتل عام مسلمانان هند و سکوت مجامع جهانی دروغین بودن چهره سازمان ملل، مجامع بین المللی و ... را برای همگان روشن کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha