پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، گفت: هر کسی که احتکار و گران‌فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد، دادستان محترم ورود و در ملأ عام اقدام کند تا تنبهی برای دیگران باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اهدای گل به پرسنل این مرکز که خالصانه برای سلامتی مردم در صف مقدم مبارزه با کرونا می‌جنگند از آنان تقدیر کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز ضمن عرض خداقوت به پرسنل این مرکز، در جریان آخرین وضعیت بیماران بستری‌شده مبتل ابه ویروس کرونا، امکانات پزشکی، داروهای مورد نیاز این بیماری و امکانات پیشگیرانه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان تأکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، اظهار داشت: هر کسی که احتکار و گران‌فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد و تخلفی ایجاد می‌کند دادستان ورود و در ملأ عام اقدام کند تا تنبهی برای دیگران باشد و اقدام نکنند.

گفتنی است، در انتهای این بازدید دکتر حسن اینانلو معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز به ارائه گزارشی از روند کنترل ویروس کرونا در استان البرز پرداختند.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این دیدار تأکید کرد که در مجموع وضعیت استان البرز به لحاظ تعداد بیماران مبتلا به کرونا و روند درمان این بیماران خوب است اما مردم باید بیشتر خود مراقبتی کنند و نگذارند به آمار مبتلایان افزوده شود.

دکتر اینانلو حجم بالای تردد در استان، نزدیکی به پایتخت و حاشیه‌نشینی را از عوامل افزایش احتمال ابتلای مردم استان به این بیماری دانست و گفت: با وجود مشکلات مربوط به این حوزه اما استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان افزود: به‌ منظور کاهش بار مراجعات مردم به بیمارستان‌ها ساعات کاری مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه‌ها از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت افزایش‌ یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha