جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 عضو المكتب السياسي لحركة الجهاد الإسلامي في فلسطين الشيخ نافذ عزام

حوزه/ شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر اهمینت نقش علما و مبلغان در شکست معامله قرن از طریق آگاهی بخشی به مسلمان نسبت به خطرات این معامله و هدایت قطب نما به سمت قدس تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر اهمینت نقش علما و مبلغان در شکست معامله قرن از طریق آگاهی بخشی به مسلمان نسبت به خطرات این معامله و هدایت قطب نما به سمت قدس تأکید کرد.

شیخ عزام در کنفرانسی که کمیته تبلیغی جنبش جهاد اسلامی در استان الوسطی با حضور مسئولین و طرفداران این جنبش برگزار شد، سخنرانی کرد.

وی تصریح کرد: مبلغان و خطبا مسئولیت بزرگی بر عهده دارند و نقش آنان محدود به مساجد نمی شود؛ چرا که آنان امانت، وظیفه و مسئولیت بر دوش دارند.

شیخ عزام بر ضرورت اینکه مبلغ عالم و به تمامی ابعاد فرهنگ، سیاست، دین و اقتصاد تسلط داشته باشد تا اینکه به مردم نزدیک باشد، تأکید کرد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی از مبلغان مسلمان خواست به نقش بزرگ خود در تربیت جامعه ای مسلمان و قدرتمند رجوع کنند وجامعه ای تربیت کنند که نسبت به حوادث پیرامون و خطراتی که علیه دین، مقدسات و خود او وجود دارد، آگاهی داشته باشد و اجازه ندهد که غرب در اقتصاد و صنعت از ما پیشی بگیرد.

وی تصریح کرد: مبلغان باید شرح و توضیح دهندک ه مقابله با معامله قرن تنها بر عهده ملت فلسطین نیست، بلکه این مسئله امت عربی و اسلامی است و همچنین به مردم آموزش دهند فلسطین همان محلی است که پیامبر اکرم (ص) به آنجا سیر کرد، اشغال شده و باید برای آزادی آن اقدام کنند.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی، از مبلغان و خطبا خواست با آموزش مردم از میراث انبیا دفاع کنند تا موجب همبستگی مسلمانان در دفاع از حقوقشان شود.

وی نقش علما را تقویت روح مدارا و گذشت میان مردم و بنیان نهادن ارزش ها و اخلاق اسلامی دانست و گفت: اعراب و مسلمانان با تمسک به این ارزش ها با تمام قدرت با معامله قرن مواجه کنند.

شیخ عزام بیان داشت: مبلغان نقش بزرگی در تصحیح قطب نما دارند و می توانند مانع اقدام اشغالگران در کشتار و یهودی سازی مقدسات شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha