پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعمت اللهی

‌حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که انسان باید همواره به دنبال تقویت روحیه عبودیت در خود باشد، گفت: تا زمانی که روحیه عبودیت و بندگی در انسان تقویت نشود تقوای الهی در انسان ایجاد نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ضمن تبریک ماه رجب، گفت: نباید ماه رجب را ساده از دست داد و از فیوضات این ماه بی بهره ماند.

وی افزود: برای رسیدن به حقیقت ماه رجب باید در این ماه بیشتر مراقب اعمالمان باشیم و از گناه دوری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در این ماه با مردم به ویژه مؤمنان برخورد کریمانه و متواضعانه داشته باشیم و مهربانی و حسن خلق را نیز ترویج دهیم و مهمتر از همه باید روحیه عبودیت را در خودمان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که روحیه عبودیت و بندگی در انسان تقویت نشود تقوای الهی در انسان ایجاد نمی شود و انسان باید همواره به دنبال تقویت روحیه عبودیت در خود باشد.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: امسال متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، از سنت اعتکاف ماه رجب محروم شدیم، امید است در سالهای آینده این سنت معنوی با فضیلت در کشور ما برگزار شود.

وی افزود: به فکر نیازمندان باشیم و به خانواده های این عزیزان بیشتر رسیدگی کنیم که این عمل قطعاً موجب رضای خدای متعال می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha