شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رمضانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: با توجه به نگرانی هایی که در بین مردم در خصوص بیماری کرونا وجود دارد، کانون های مساجد می توانند به خوبی امید و نشاط را در بین مردم تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، امروز در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: متأسفانه مدتی است بیماری کرونا افکار مردمی را نه تنها در سطح کشور، بلکه در نقاط مختلف جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است که ان شاءالله با همیاری و همکاری بیش از پیش مردم از این مرحله سخت هم به خوبی عبور خواهیم کرد.

وی افزود: ملت ایران  ۴۱ سال  است که بارها در مسائل و مشکلات مختلف سربلند بوده، این بار هم پیروزمندانه  این مشکل را هم پشت سر خواهد گذاشت.

حجت الاسلام رمضانی ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه و ارزشمند پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها، بیان کرد: انصافاً این سربازان جبهه سلامت در این روزها که این بیماری مردم و خانواده ها را نگران کرده، به خوبی و با شایستگی توانستند رسالت اصلی خود را در آرامش بخشی به جامعه و همچنین درمان این بیماران  انجام دهند به طوری که مورد تقدیر و قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز  قرار گرفتند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین که بیشترین ارتباط را با مردم، به خصوص نوجوانان و جوانان دارند باید در این برهه حساس در رابطه با پیشگیری و آموزش این بیماری به خوبی اطلاع رسانی نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی هایی که در بین مردم در خصوص بیماری کرونا وجود دارد، کانون های مساجد می توانند به خوبی امید و نشاط را در بین مردم تزریق کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha