جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واترجت

حوزه/ مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از به کارگیری ۲۶ دستگاه در اجرای پروژه ضدعفونی و گندزدایی معابر و فضاهای شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محسن میر هادی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شب گذشته و امروز اکیپ های جدیدی به ناوگان ضدعفونی شهر که هفته گذشته این کار را انجام داده بودند با دستور شهردار قم اضافه شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به استفاده از ۲۶ دستگاه واترجت برای انجام اقدامات پیشگیرانه در بحث کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: این ناوگان در ضدعفونی و گندزدایی محوطه‌های شهری که ضروری بود و محل تجمع مردم بود خصوصاً پیرامون غسالخانه و سالن پذیرش آرامستان بهشت معصومه(س)، میدان هفتاد و دو تن و پارکسوارها، پیرامون جایگاه های بنزین و گاز، سرویس‌های بهداشتی شهر، هسته مرکزی شهر و پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران استفاده شدند.

میرهادی همچنین تصریح کرد: طی این پروژه بخش‌های دیگری از شهر از جمله پیرامون بانک‌ها و عابر بانکها، تلفن های عمومی، سطل های زباله، بوستان ها و وسایل بازی آنها، ایستگاه های اتوبوس، محوطه کارگاه‌های خدمات شهری و ایستگاههای انتقال زباله، پیرامون محوطه شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها، محوطه های اداری و بانک ها و مساجد که محل حضور و تجمع مردم است ضدعفونی شد.

وی با اشاره به بیمارستانهای محل بستری و قرنطینه بیماران کروناویروس، گفت: همچنین در این پروژه پیرامون این بیمارستانها هم ضدعفونی و گندزدایی شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه هفته قبل نیز انجام شده بود و با عنایت به اهمیت آن شدت کار در شب گذشته افزایش یافت و هشت دستگاه تانکر و پنج دستگاه ماشین آلات آتش نشانی مورد استفاده قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha