شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ حضرت آیت الله مدرسی از علمای عراق با صدور بیانیه ملت عراق را به رعایت دستور العمل های بهداشتی و حکومت آن را به انجام اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق با صدور بیانیه ملت عراق را به غنیمت شمردن فرصت ماه رجب برای تضرع به درگاه الهی برای حفظ خودشان و عراق از فتنه خارجی و داخلی دعوت کرد.

ایشان افزود: در این مرحله بحرانی و پیچیده که فتنه های زیادی ما را احاطه کرده، باید تمسک و تضرع ما به درگاه خداوند متعال بیشتر شود تا ما را از هر بدی دور نگه دارد.

آیت الله مدرسی در بخش دیگر بیانه از حکومت عراق خواست اقدامات لازم را برای مقابله با ویروس کرونا که امروز زندگی میلیون ها انسان را در سرتاسر زمین تهدید می کند، انجام دهد.

این عالم عراقی، ملت عراق را به همکاری با طرف های رسمی به ویژه کارکنان اداره و مراکز بهداشتی، گوش سپردن به توصیه های آنان، توجه به پاکیزگی و پیشگیری، دوری از لمس کردن و بوسیدن و حضور در اجتماعات بزرگ که موجب شیوع ویروس می شود، دعوت کرد و بر همکاری با مبتلایان به این بیماری و دعا برای شفای عاجل آنان و فراهم آوردن تمامی وسایلی که در جلوگیری از این بیماری یا درمان یافتن مفید است، تأکید کرد.

آیت الله مدرسی در ادامه گفت: ملت عراق در شرایط اضطراری همبستگی دارند، همچنانکه در ایام اربعین حسینی این همبستگی را دار بودند و در در دوران مبارزه با تروریست ها با نیرو های مسلح همکاری داشتند.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد که ملت عراق در مقابله با این ویروس که دشمن ملت به شمار می رود، همانند مناسبت های دیگر همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha