پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تعطیلی موقت مرکز اسلامی الزهرا در بریتیش کلمبیای کانادا

حوزه/ طبق اطلاعیه ای که در صفحه فیس بوک مرکز اسلامی الزهرا در ریچموند منتشر گردید، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، برنامه های نماز و دیگر فعالیت های مسجد متوقف می شوند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از richmond-news، مرکز اسلامی الزهرا، مسجد شیعیان در شهر ریچومند در بریتیش کلمبیای کانادا، به منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا ویروس، تمامی برنامه هایش را از جمله نمازهای یومیه و سایر فعالیت ها را لغو کرده است.

در اطلاعیه ای که روز پنجشنبه در صفحه فیس بوک مرکز اسلامی الزهرا در بزرگراه هوین در ریچموند منتشر شد آمده است که این اقدام پیش از هر چیز به هدف اطمینان از سلامتی و امنیت اجتماعی انجام گرفته است.

در این پیام فیس بوکی آمده است: این تصمیم به منظور پیشگیری گرفته شده است، به ویژه برای سالمندان و افراد آسیب پذیر که بیشترین احتمال ابتلا به این ویروس را دارند.

درحالی که مدرسه اسلامی در این مسجد با دانش آموزان پیش دبستانی تا کلاس هفتم همچنان باز باقی می ماند مسئولان مدرسه اعلام کرده اند محدودیت هایی را برای جلوگیری از گسترش اعمال خواهند کرد.

 برنامه های لغو شده شامل نمازهای یومیه، برنامه های پنج شنبه ، نماز جمعه ، جلسات خصوصی - به جز برنامه هایی که قبلاً رزرو شده اند - مکاتب ، برنامه های ورزشی و برنامه های ویژه  بانوان هستند. به علاوه جلسات نیز تا حد امکان برگزار نشده و در صورت لزوم جلسات حضوری، اقدامات لازم برای محدود کردن قرار گرفت در معرض و شیوع بیماری انجام خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha