جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه امام باقر

حوزه/ مدیریت مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام در شهر مقدس کربلا از اجرای طرح آموزش الکترونیکی و ارتباط طلاب با اساتید در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه مدیریت مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام در شهر مقدس کربلا از اجرای طرح آموزش الکترونیکی و ارتباط طلاب با اساتید در بستر فضای مجازی خبر داد.

شیخ صباح خاقانی مدیر این مدرسه علمیه در این زمینه گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا و تلاش ما برای پیشگری از شیوع این بیماری، امروز زمینه تدریس الکترونیکی از طریق شبکه های اجتماعی ایجاد شد و اکنون طلاب هر مرحله با اساتید خود در ارتباط هستند و دروس حوزه به آنها ارائه می شود و ماز طلاب می خواهیم در این روزها حداکثر استفاده را از وقت و فرصت خود بکنند.

وی افزود: در طرح آموزش الکترونیک هر درس با صلاحدید استاد آن نیم ساعت طول می کشد و اساتید نیز باید صفحات مورد بحث را برای طلاب مشخص کنند تا آنها نیز درس را به خوبی پیگیری کنند و طلاب نیز در این سیستم امکان مناقشه و طرح سؤال خواهند داشت.

خاقانی ادامه داد: دروس ارائه شده د راین طرح دروس رسمی است و پس از پایان یافتن تعطیلات، هر استادی درس خود را از همان جا که در تدریس الکترونیکی رسیده ادامه خواهد داد و طلاب نیز باید به این رویه ملزم باشند.

مدیر این مدرسه تاکید کرد: تدریس الکترونیکی از فردا طبق برنامه اعلام شده ارائه می شود و اساتید در هر وقتی که بخواهند تدریس می کنند به شرط آنکه با سایر دروس تعارضی نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha