پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم حضرت زینب

حوزه/ با نظر حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه، تمامی برنامه ها و مراسمات حرم مطهر حضرت زینب(ع) با اِعمال نکات بهداشتی انجام می‌گردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در پی شیوع ویروس کرونا و همزمانی با وفات حضرت زینب(ع) و احتمال حضور چندین هزار نفری زائران به این مناسبت در حرم مطهر، با نظر حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه و تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س) تمامی برنامه ها و مراسمات، با اِعمال نکات بهداشتی انجام می‌گردد.

طی این ابلاغیه معاونت فرهنگی دفتر رهبری موظف به کاهش برنامه های فرهنگی و غیر ضروری حرم مطهر و همکاری کامل با مسئولین بهداشت و درمان منطقه گردید.

همچنین مقرر گشت تمامی اماکن حرم مطهر روزانه دو مرتبه ضد عفونی و طبق هماهنگی که با تولیت مکرم حرم مطهر انجام پذیرفت، ضریح مطهر آن حضرت هر 45 دقیقه یک مرتبه ضدعفونی گردد.

علاوه بر آن موکب چای حرم مطهر و آشپزخانه طبخ غذای متبرک حرم مطهر تعطیل،  و پخت و توزیع هرگونه غذا متبرک و خوراکی های غیر بسته بندی و پلمپ شده در حرم مطهر ممنوع گردید.

بر اساس این گزارش امور توزیع پلاستیک های یک بار مصرف برای حمل کفش بین زائران، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بین مستمندان منطقه به جای طبخ غذای متبرک، قرار دادن مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در حرم مطهر برای استفاده زائران و تامین نظرات مسئولین بهداشت و درمان منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین طی این ایام درمانگاه و اورژانس حرم مطهر در حال آماده باش کامل قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha