پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی، نماینده رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی تاکید کرد: دفاع از مسلمانان مظلوم هند، فلسطین،لبنان،یمن،بحرین، میانمار و دیگر مظلومین عالم وظیفه همه ماست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب(ع) با تبریک ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام، نصرت و یاری امام را نشانه ایمان دانست و افزود: نصرت ولی و دفاع از امام مخصوص زمان خاصی نیست و در همه زمان ها مستمر است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز وفات حضرت زینب(ع) بیان داشت: حیات حضرت زینب(ع) سرشار از توحید و ذوب در ولایت بودن است که اوج این ولایت مداری حضرت عقیله، نصرت ویاری کامل ایشان نسبت به امام زمان خود است.

وی ادامه داد: ما از حضرت زینب(ع) این درس را می‌گیریم که باید از دین و از ولی دین حمایت کنیم و او را یاری نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی تاکید کرد: دفاع از مسلمانان مظلوم هند، فلسطین،لبنان،یمن،بحرین، میانمار و دیگر مظلومین عالم وظیفه همه ماست.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره جنایات افراط گرایان در هند علیه مسلمانان هندی، ابراز داشت: ما این جنایات علیه مسلمانان هند را محکوم می کنیم و دولت هند باید جلوی این کشتار وحشیانه را بگیرد تا بیش از این بین مسلمانان جهان منزوی نشود.

تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س)، سفر اخیر ترامپ به هند را مرتبط با کشتار مسلمانان هندی دانست و افزود: ترامپ به هر کشوری پا می گذارد آن جا را فاسد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین در پایان خطبه های خود با اشاره به ویروس کرونا که بسیاری از کشورهای جهان را درگیر کرده است همگان را به رعایت بهداشت و همچنین توسل به اهل بیت علیهم السلام برای رفع این بلاء دعوت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha