پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به اینکه وراء هر ابتلایی، حکمت الهی برای سطح بشر در بعد معنوی و مادی وجود دارد، تاکید کرد: صبر، تدبیر و همچنین اعتقاد قوی از عوامل نزول رحمت الهی در این سختی هاست.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد با اشاره به اهمیت تقوی در زندگی انسان، خاطر نشان کرد: رعایت تقوی یکی از تاکیدات قرآن کریم است و از آن به لباس تعبیر شده است چرا تقوی لباس باطنی است که انسان را نسبت به ارتکاب گناهان باز می دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به اینکه وراء هر ابتلایی حکمت الهی برای سطح بشر در بعد معنوی و مادی وجود دارد، تاکید کرد: صبر، تدبیر و همچنین اعتقاد قوی از عوامل نزول رحمت الهی در این سختی هاست.

وی ادامه داد: سبب بعضی از این اتفاقات، عامل بشری است که این فجایع بزرگ را به بار آوردند و موارد آن زیاد است مثل فاجعه انسانی هیروشیما و ناکازاکی و کارهای تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی

نماینده ولی فقیه در سوریه با تاکید بر اینکه این احتمال وجود دارد که ویروس کورونا بیولوژیک و ضد انسانی باشد، تاکید کرد: رهبر انقلاب نیز به این قضیه در نامه خود به سرلشکر باقری اشاره نمودند که احتمال حمله بیولوژیک به واسطه این ویروس وجود دارد لذا به ستاد کل نیروهای مسلح ایران دستور دادند در این زمینه با تمام قوی رزمایش ضدبیولوژیک در کشور برگزار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در پایان خطبه خود با برشمردن روایاتی در فضلیت دعا و نیایش با پرودگار مخصوصا در این ایام، همگان را به دعا به درگاه خدای متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام دعوت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha