پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روایت نمازگزاری که در حمله به مسجد کرایست چرچ، ۹ گلوله نصیبش شد!

 حوزه/ مسلمان نیوزیلندی ۴۵ ساله که در خانه کوچک کرایه ای در کرایست چرچ زندگی می کند معتقد است که به خاطر یک معجزه زنده مانده و باید بقیه عمرش را صرف خوبی کند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tvnz، یکی از بازماندگان حمله تروریستی در کرایست چرچ، که ۹ مرتبه هدف شلیک گلوله قرار گرفت، در فیلم مستندی که توسط شرکت فرانک فیلم ساخته شده و قرار است روز دوشنبه منتشر شود، روایت تلخ خود را از روز حمله به مسجد تعریف می کند.

او معتقد است که همدلی میان ادیانی راه گریز از فاجعه ای است که یک سال پیش اتفاق افتاده و می گوید: ما نمی توانیم برای همیشه عصبانی و نگران باشید. بلکه باید روی بقیه زندگی متمرکز شویم.

تامیل آتاکوکوگو، مسلمان نیوزیلندی ۴۵ ساله به تنهایی در یک خانه کوچک کرایه ای در شهر کرایست چرچ زندگی می کند. وی دو پسر از همسر سابقش دارد، تاجر و از صاحبان یک کباب پزی حلال است.

خبرنگار از مردی که ۹ مرتبه هدف شلیک گلوله قرار گرفته و پس از مدت طولانی بستری بودن از بیمارستان تندرست و سلامت روی پایش ایستاده می گوید: پزشکان درباره زنده بودن تو چه می گفتند.

 وی می گوید: آن ها فکر می کنند که من مرد بسیار خوش شانسی هستم. مثل یک گربه! زیرا می گویند که گربه ۹ جان دارد و من دیگر جان اضافه ای برایم باقی نمانده است.

زنده ماندن من به معجزه شباهت دارد

درحالی که محاکمه متهم تیراندازی در مساجد کرایست چرچ که ۵۱ کشته به جای گذاشت نزدیک است، خبرنگاران از انتشار جزئیات این حادثه هولناک منع شده است، اما برای همه شگفت آور است که چگونه این مرد که به شدت مجروح شده بود موفق شد خودش را پس از تیراندازی با ۹ گلوله در بدن به خارج از مسجد برساند.

 تامیل می گوید: ۵ گلوله به پاهایم، یک گلوله به دهانم و سه گلوله به بازوی من اصابت کرد. می توان گفت زنده ماندن من به یک معجزه شباهت دارد.

وی که سابقا فوتبال بازی می کرده می گوید که مصمم است دوباره در مسابقات فوتبال شرکت کند.

 او پس از ۴ عمل جراحی و فیزیوتراپی دوباره عملکرد بازوهایش را به دست آورده، با نگاه مثبتی به آینده می گوید: من زنده مانده ام تا کارهای خوبی در ادامه زندگی انجام دهم.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha