جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجمع عمومی

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین با صدور بیانیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و بهداشت کشور نسبت به موج سواری دشمنان از موضوع کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی جامعه مدرسین با صدور بیانیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و بهداشت کشور نسبت به موج سواری دشمنان از موضوع کرونا واکنش نشان داد.

در این بیاینه همچنین با تأکید بر لزوم تضرع و دعا به محضر حضرت حق یادآور شده است که اخبار مربوط به این بیماری باید از طریق منابع رسمی پیگیری شود.

متن بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی است در کشور ایران و برخی کشورهای جهان، مسأله شیوع وبروس کرونا، نگرانی‌های فراوانی را برای همگان ایجاد نموده و تقریبا تمام فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف را با اختلال روبرو کرده است، که در این میان حفظ بهداشت جسم و روان از اهمیت ویژه و مؤثری برخوردار است.

توکل بر خداوند متعال و توسل به معصومین «علیهم السلام» و توجه همگان به توصیه‌های متخصصین امر چنانکه در بیانات مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم انقلاب «دامت برکاتهم» آمده است، موجب فائق آمدن بر این مشکل، خواهد شد.

یادآوری و شکر نعمت‌های پروردگار، قدرشناسی فرصت‌ها و برنامه‌ریزی جهت انتخاب و اصلاح سبک زندگی از مهم‌تزبن درس‌های این ایام می‌باشد تا به فضل الهی و همدلی و همراهی آحاد مردم، جامعه‌ای کمال یافته و سرشار از سلامت و قدرت جسمانی و تعالی و قوّت ایمانی، شکل گیرد.

توجه به اخبار دقیق از منابع معتبر و رسمی کشور و بصیرت نسبت به شیطنت و دروغ‌پردازی‌های دشمنان و بدخواهان ملت و مملکت مورد تأکید است، که تجربه نشان داده است دشمنان کینه‌توز با سوء نیت و قصد موج سواری بر این مسأله، در صدد بهره‌برداری‌های سیاسی و شیطانی خود می باشند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تضرع به درگاه ربوبی «جلّت عظمته» و توسل به عنایات حضرات معصومین «صلوات الله و سلامه علیهم» از زحمات بی وقفه کادر درمان و بهداشت کشور، پزشکان، پرستاران، خدمه و عموم کسانی که در این ایام با جان و دل و ایثار و از خودگذشتگی، جهت برطرف شدن آسیب‌ها و مشکلات ناشی از ویروس کرونا، خدمت می‌کنند، نهایت تقدیر و تشکر را دارد و از خداوند منان برای بیماران شفای عاجل، برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان آنان صبر و اجر مسئلت دارد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha