سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سبحانی نیا

حوز/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پزشکان و پرستاران فرشتگان نجاتی هستند که درد مردم را با روح بلندشان التیام می بخشند و قدردان تلاشهای مخلصانه این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در حاشیه دیدار با کادر درمانی مرکز بهداشتی مرحوم ابوطالب تقوی شهرک مینودر، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و مخلصانه جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی سراسر کشور در مقابله با بیماری کرونا، گفت: متأسفانه مدتی است که کشور ما در مقابله با این بیماری مرموز در حال دست و پنجه نرم کردن است که  نقش ارزشمند و تأثیرگذار کادر درمانی در معالجه بیماران به خوبی مشهود است، این عزیزان این روزها سخت در تلاشند تا با ارائه خدمات شبانه روزی سلامتی را در جامعه برقرار کنند و این جای تقدیر دارد.  

وی افزود: هرچند ویروس کرونا نگرانی را بر دلها حاکم کرده، اما امیدواری همبستگی و رعایت توصیه های بهداشتی، خانواده و شهرمان را با رفتارهای مناسب در مقابله با  این بیماری حفظ خواهیم کرد.  

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پزشکان و پرستاران فرشتگان نجاتی هستند که درد مردم را با روح بلندشان التیام می بخشند و قدردان تلاشهای مخلصانه این عزیزان هستیم.  

وی با اشاره به نقش ارزشمند جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: حضور ارزشمند و تأثیرگذار جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس به خوبی مشهود بود و این برگ زرینی است که باید گفته و ثبت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس امتحان خود را در آزمون های سخت به خوبی پس دادند و شکی نیست که در این آزمون نیز سربلند خواهند شد.  

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: حوزه علمیه قزوین با تشکیل قرارگاه جهادی با جمع کثیری از طلاب و اساتید که به صورت داوطلبانه به صحنه آمدند، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha