جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رادیو اعتکاف

حوزه/ مدیر رادیو اعتکاف گفت: با راه‌اندازی رادیو اعتکاف شعار «هر خانه یک مسجد» برای مردم تدارک دیده شده است و فعالیت این رادیو تا فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجتبی ایزدی، مدیر رادیو قرآن طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که ناشی از انتشار ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است، شرایط برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد وجود ندارد. بنابر این به منظور تأمین شرایط دعا و نیایش برای مردم، رادیو اعتکاف با تدبیر معاون صدای رسانه ملی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این رادیو از شنبه، ۱۷ اسفندماه همزمان با اذان مغرب آغاز به کار کرده و پخش آن تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند بر روی موج اف ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز شنونده برنامه‌های این شبکه رادیویی باشند.

ایزدی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این شبکه صورت گرفته، مردم می‌توانند در خانه‌های خود از فضای مناجات، دعا، ادعیه و سخنرانی‌های ناب ویژه این ایام بهره‌مند شوند.

مدیر رادیو قرآن در پایان تصریح کرد: در این برنامه به جز پخش فرازهای تلاوت، تلاوت‌های کوتاه ترتیل و بیانات علما فضای معنوی خوبی برای مردم فراهم می‌شود و بر این اساس شعار «هر خانه یک مسجد» برای مردم تدارک دیده شده است.

یادآور می‌شود، آئین راه‌اندازی رادیو اعتکاف همزمان با اذان مغرب روز شنبه، ۱۷ اسفندماه در استودیوی پخش قدیم با حضور حمید شاه‌آبادی، معاون صدا، مجتبی ایزدی، مدیر رادیو اعتکاف و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فر، امام‌جمعه موقت تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha