شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد رضایی- بیرجند

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۵۰۰ قرآن‌آموز در سال ۹۸ در خراسان جنوبی آموزش دیده اند که ۵ گواهینامه هم در حوزه های مختلف صادر شده است.

حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، از برگزاری یک دوره تربیت معلم حفظ و تجوید قرآن در سال ۹۸ خبر داد و گفت: طی سال ۹۸ دوره های تخصص تربیت کادر متخصص قرآنی در راستای نیاز های استان خراسان جنوبی انجام گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ سه دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به گسترش نشر مفاهیم قرآنی، تصریح کرد: در سالی که گذشت، ۸۰۰ کلاس آموزش عمومی و تخصصی قرآن برگزار شد که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و نشر آنان در جامعه بوده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دوره های تربیت مربی آموزش قرآنی ویژه برادران و کودکان نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: سه دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن و یک دوره آموزش قرائت تخصصی ویژه برادران نیز در طول سال ۹۸ برگزار شد.

وی ادامه داد: در صددیم در سال ۹۹ برنامه های آموزش قرآنی و تربیت معلم های قرآنی را با قوت بیشتری انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۱۵۰۰ قرآن‌آموز در سال ۹۸ در خراسان جنوبی آموزش دیده اند، عنوان کرد: این قرآن آموز ها در حوزه‌های مختلف آموزش دیده اند و پنج هزار گواهینامه در این خصوص صادر شد.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha