پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 889954
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
واکنش ها به توئیت دهباشی

حوزه/ حسین دهباشی در توئیتی عجیب به عدم قرنطینه شهر مقدس قم واکنش نشان داد که این توئیت، پاسخ های بسیاری را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین دهباشی در توئیتی عجیب به عدم قرنطینه شهر مقدس قم واکنش نشان داد و نوشت:

«تاریخ را فاتحان می نویسند. اما سهم من هم –بمانم یا نمانم- باشد این گواهی به آیندگان که اگر بعدها پرسیدند که چرا ۲۲ استان از این گربه ی مظلوم جغرافیا چنین تا پای مرگ بیمار شد، نوشته باشم به خاطر خودخواهی آخوندهایی که به اعتبار عمامه هایشان زور گفتند و نگذاشتند قم قرنطینه شود».

این جملات، واکنش های بسیاری را در پی داشت و افراد شناخته شده و ناشناخته ای به این توئیت مستندساز ایرانی واکنش نشان دادند که در این مطلب، برخی از مطالب قابل انتشار در پاسخ به این توئیت را مشاهده خواهید کرد.

مطالب منتشرشده بخشی از پاسخ هایی است که به توئیت حسین دهباشی داده شده است که البته به عنوان پاسخ رسمی خبرگزاری حوزه به توهین ایشان نیست و صرفا روایتی از پاسخ‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    6 1
    حوزه تا کی میخواد علیه این حرفا سکوت کنه, آقایون مسئول حوزه اگر از حق پیگیری نسبت به شخص خودشون میگذرن حق ندارن از حق شخصیت طلبگی و لباس دین بگذرن و مقابل این هجمه ها سکوت کنن و باید پیگیری قضایی بشه, انگار طلبه ها بچه یتیم تو سری خورن که هر کی خواست روغنفکر بشه عاروقشو بیاد برا حوزه بزنه.اینها معمولن بعد از اینکه حرفشون جا افتاد و بین مردم پیچید.و آبروی طرف رو بردن یه عذرخواهی میکنن برا اینکه شاکی از پیگیری قضایی دست برداره.نباید عذر اینها پذیرفته بشه چون باید بدونن آبروی رفته چیزی نیست که با عذر خواهی برگرده,عذرخواهی ان شاءالله عقوبت الهی رو برداره اما فعل خطا باید پاسخ داده بشه تا تکرار نشه و اینها حرف زدن بلد بشن تا آخر حکم قضایی رو برید
  • ارسلان منطقیان IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    1 1
    جای بعضيها زباله دان تاریخ ایران زمین است، چون بصیرت مردم او را به این ذلت خواهد کشاند و قم همچنان یکی از شهرهای بزرگ مرکزی معنوی جهان اسلام خواهد ماند/ لعنت بر منافق #
  • نیما علامه TR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    1 1
    من کاری به حرف های این بنده خدا ندارم ولی خدایش شما آخوند ها تا کی میخواید بگید که حرمین شریفین شفا میدن