جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/  از مسئولین عالی مقام کشور عزیزمان علی الخصوص وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم که با اقدامات لازم و پیگیری های فعالانه، نسبت به حمایت از مردم مظلوم و مسلمان هند به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب در محکومیت کشتار مسلمانان در هندوستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ(شعراء ۲۲۷)
…و ستمکاران خواهند دانست به کدامین بازگشتگاه باز خواهند گشت.

اخبار حاوی تصاویر دلخراش از هتک حرمت مردان، زنان و کودکان بی پناه ، به آتش کشیده شدن تعدادی مسجد ، ضربات وحشیانه با چوب و چماق، زنده به گور کردن مادر و کودک مسلمان و کشت و کشتار در هند توسط هندوهای افراطی و گاها پلیس این کشور دل‌ هر انسان آزاده را داغدار می کند. این جنایات بی حد و حساب که ماحصل طرح صهیونیستی با حمایت مقامات کاخ سفید و تصویب قانون نژادپرستانه و اسلام ستیزانه لغو خود مختاری منطقه جامو و کشمیر توسط دولت هند عملیاتی شده و روز به روز بر شعله آن افزوده میشود.

صد تاسف که این همه ظلم آشکار در میان حجم عظیم اخبار کرونایی ، مورد غفلت افکار قرنطینه شده دنیا قرار گرفته و مدعیان دورغین حقوق بشر با داخلی دانستن مسئله از کنار آن به آسانی گذشته و تاکنون واکنش قابل توجهی به این جنایات ضد بشری نشان داده نشده است. مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن ابراز نگرانی از وضعیت اسف بار مسلمانان ستمدیده هند و محکومیت جنایات دد منشانه و بی رحمانه اعلام می دارد:

اولاً: از دولت هند می خواهد که با حفظ سابقه افتخارآمیز خود در مبارزه با استعمار و استکبار با تأسی به رهبرآزادگان جهان امام حسین بن علی (علیهما السلام) هر چه سریعتر با پایبندی به قوانین بین المللی و داخلی ثبات و آرامش را به منطقه برگردانده و از هرگونه اقدام تنش آمیز خودداری نماید.

ثانیا: به مسببان این آتش فتنه علی الخصوص دولت استکباری آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل اعلام می کنیم مردم مسلمان هند جزء لاینفک پیکره جهان اسلام بوده و از همه ملت‌های آزادیخواه و دولت های اسلامی می‌خواهیم در برابر این همه ظلم و ستم ساکت ننشسته و تمام توان خود را در دفاع و صیانت از جان و مال و ناموس، برادران و خواهران مسلمان خود در هند بکار گیرند.

ثالثا: از مسئولین عالی مقام کشور عزیزمان علی الخصوص وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم که با اقدامات لازم و پیگیری های فعالانه، نسبت به حمایت از مردم مظلوم و مسلمان هند به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اسفند ۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha