جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شایعه

پاسخ به شایعه «فرار روحانیون از قم با کامیون در بندرعباس!» اما واقعیت چیست؟

فیلم فوق مربوط به کمک روحانیون در ماجرای سیل نوروز ۹۸ در خوزستان می باشد اما شبکه‌ی وهابی ماهواره‌ای و کانال‌های ضدانقلاب در حال شایعه سازی هستند.

اصل ماجرا این است که کمک روحانیون در ماجرای سیل نوروز ۹۸ در خوزستان را به عنوان فرار آن‌ها از قم به بندرعباس در روزهای کرونایی جا زدند.


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریم IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    2 0
    هر چی تکذیب میکنید
    • ناشناس IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
      4 4
      دروغ رو باید تکذیب کرد!
  • کامی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    همه ایران و حتی دنیا اینو فهمیدن تو این زمانه واقعیت قابل پوشاندن نیست
  • خیلی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    خیلی ... هستین که نظرات رو به نفع خودتون تغییر میدین و پخش میکنید

    پاسخ سایت: باسلام، حوزه‌نیوز با هدف احترام به مخاطبان بزرگوار، از انتشار تهمت، الفاظ رکیک و یا توهین‌آمیز پرهیز می‌کند. بردبار و موفق باشید.

  • کیان IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 2
    میخام کلی حرف بزنم اگه مدیر محترم سایت حرفامو تنهایی نخونه , ممنونش میشم! اول راجع به این قضیه تقریبا یه عمره برای این قشر مظلوم شایعه درست میکنن, همین چن روزی ماجرای این کامیون , درسته این روزا همه با کامیون جابه جا مشن وایه مسافرت , اما این فرق داره چرا با کامیون میرفتن ؟؟؟ خوووب, .......آها مشکل آب گرفتگی بود , حرفای رانندش پس چی؟؟ اوووم , یه لحظه.... آها یادم اومد بابا اون که راننده کامیون پشت سری بود! ماجرای سفر روحانیون حوزه به جزایر تنب بزرگ و ابوموسی و اینا چی!؟ اعتراض مردم یکی از بنادر و انتقال مجددشون به جای دیگه شدن چی؟؟ پر شدن بعضی حوزه های خالی مناطق جنوبی طی این چن روز و اون شاهد محلی که شاهد ماجرا بود! اااااااه بسه دیگه دروغه ,,دروغ. و وهابی برادرن با هم! ندادن اجازه قرنطینه قم و اعتراض شدید به این مساله روحانی معروف در روزای اولی که فقط چن نفر در قم بیمار داشتیم رو کمکم کنید نتونم باور کنم. دروغه , مرگ بر آل سعود , چرا نمیتونیم زحمتکشارو ببینیم و همش شایعه پخش میکنیم؟؟؟اصلا نگرانی دارین نگرانی بزرگ مردم ما بی محابا رفتن تو دل خطر برای شکست کرونا توسط مسعولین ارشد ما که این روزا اونقدر جلوتر از خط مقدم هستن که کسی نمیبینتشون!! پس هموطن اگه تو خونت راحت نشستی و با پولای پس اندازت و یارانه و اون جانبی های بانک و زیر فرش داری حال میکنی و هی میری داروخونه ماسک و مواد شوینده ضد میکروب و ژل بهداشتی 99% +1% آب کارتنی میگیری خیرت پیشکش, سبب شر نشو !! در اخر هم مرگ بر امریکا و درود بر دفع فتنه کنندگان دیدیین که جای اینکه میتونست یواشکی کمک کنه و بگه بین خودمون میمونه واسه تبلیغ رسانه ای کرد, دیگه خداییش این مورد مشکوک بود و یه هدفی داشت حتما به قول آقای سخنگو!!! مدیونی اگه به این فکر کنی که مسعولین ما با خودشون فک کرن اگه هدف خیری داشت و عملی میکرد بین ایرانی ها محبوب میشد و چه ننگی ازین بدتر! مدیونی فکر کنی برعکس اگه هدف بدی داشت که خودشو تو جهان بی اعتماد و بین ایرانی ها منفور میشد , پس چی ازین بهتر! یا مدیونی اگه فک کنی واس خاطر بی اعتمادی دو کشور مساله رو رسانه ای کرد, سر این که کمک ایران یه حرفی در میاورد و این کمک هارو چیز دیگه ای معرفی میکرد, امریکا بدون شاهد چه میشد! فک کن به ای از چین که مدالا رو درو میکرد همش,جلو میزنیم!
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      2 0
      خدا قوت کیان جون... خیلی دلت پره! اشتباهی مثبت زدم... از بس قاطی پاتی زدی، نفهمیدم چی گفتی! در کل، مشکلات هست، ولی منصف بودن خیلی خوبه... این چیزیه که میتونیم به هم بگیم...