پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ترابی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه سمنان گفت: مردم به توصیه وزارت بهداشت، از اجتماعات کوچک و بزرگ مثل نماز جماعت، نماز جمعه، مراسمات مذهبی و تشییع جنازه پرهیز کنند و فقط به واجبات اکتفا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، مسئول حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان دامغان بعد از تقدیر و تشکر از تمامی کادر درمانی و حافظان سلامت، اظهار داشت: با توجه به بیماری که کشور را فرا گرفته، وزارت بهداشت تمام اجتماعات را از کوچک و بزرگ منع کرده است. از این رو مردم فعلا مسائل نماز جماعت، جمعه، ادعیه، عزاداری‌ها و تشییع جنازه را انجام ندهند و فقط به حد واجبات کفایت کنند.

فیلم | توصیه‌های بهداشتی عضو شورای حوزه علمیه سمنان

وی افزود: همان‌طورکه پزشکان به امام راحل گفتند: نماز را شکسته بخوانید و ایشان فرمودند در مسائل بهداشت و درمان مقلد طبیب هستم. لذا بر همه لازم و واجب است در مسائل بهداشتی و درمانی تابع وزارت بهداشت باشند.

عضو شورای حوزه علمیه سمنان توصیه کرد: مردم بیشتر در منازل خود باقی بمانند و فقط در حد ضرورت خارج شوند. دعا وظیفه همگان است و حتما در نمازهای واجب و مستحب در دل شب، رفع این بیماری از بلاد مسلمین و طلب شفای  بیماران را از خداوند منان درخواست کنند.

خبرنگار: محمدمهدی کاشفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha