پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط طلاب و روحانیون اهوازی

حوزه/ حجت‌الاسلام پرچم گفت: هم اکنون ۶۰ گروه جهادی و بیش از ۱۲۰ اکیپ در سطح استان مشغول ضدعفونی نقاط مختلف بوده و اعلام می‌کنم تا پایان عبور از این بحران، در کنار مسئولان و مردم برای خدمت‌رسانی هستیم.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مجموعه اقدامات بسیج طلاب در جریان امدادرسانی به یگان مقابله با کرونا در خوزستان، اظهارداشت: به‌محض شیوع ویروس کرونا در خوزستان، در نخستین اقدام فراخوان گروه‌های جهادی را صادر کردیم و به‌عنوان اولین کار نیز با سازمان اتوبوس‌رانی اهواز هماهنگ شدیم.

وی افزود: از آنجایی که شهرداری به‌تنهایی توان ضدعفونی کلیه اماکن و ناوگان حمل‌ونقل زمینی اهواز را ندارد، طی هماهنگی‌هایی با سازمان اتوبوس‌رانی و البته اعلام نیاز آن‌ها، چند گروه را برای ضدعفونی اتوبوس‌های درون‌شهری بسیج کردیم و بحمدالله این اقدام هر شب در دو پایگاه سپیدار و سه راه خرمشهر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام پرچم، با بیان اینکه جدول شیفت بندی گروه‌های جهادی در اهواز از همان روز اول، طراحی و تدوین شده است، گفت: با توجه به حجم گسترده کار و البته مداوم بودن آن تا پایان بحران کرونا که زمان آن مشخص نیست، جدول شیفت بندی گروه‌های جهادی را طراحی کردیم تا فشار کمتری به طلاب جهادی بیاید و بدین ترتیب، هر شب دو گروه جهادی در دو پایگاه، اتوبوس‌های درون‌شهری را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان، با اشاره به دیگر اقدامات گروه‌های جهادی اهواز، بیان کرد: کمک به بسته‌بندی اقلام دارویی، کمک به خط تولید الکل‌های طبی ۷۰ درصد، ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و بازارهای سطح شهر، از جمله اقداماتی بوده که گروه‌های جهادی اهواز در این چند روز اخیر انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه ۶۰ گروه جهادی و بیش از ۱۲۰ اکیپ در سطح استان مشغول ضدعفونی نقاط مختلف هستند، گفت: در هر نقطه‌ای از استان که محرومیتی وجود داشت و دستگاه‌های مربوطه نمی‌توانند کارِ ضدعفونی را انجام دهند، گروه‌های جهادی بسیج طلاب به اکیپ‌های مختلف تقسیم و مراحل گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان خوزستان را انجام دادند.

حجت‌الاسلام پرچم در پایان با اشاره به آمادگی بسیج طلاب برای اعزام تیم ۱۰ نفره به بیمارستان‌های درگیر کروناویروس، به‌عنوان کمک پرستار، گفت: طبق درخواست مسئولان مربوطه یک تیم ۱۰ نفره برای کمک پرستاری آماده شده که در صورت نیاز، به بیمارستان‌های مربوطه، اعزام می‌شوند.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان در پایان اظهار داشت: کلیه طلاب و روحانیون جهادی استان خوزستان تا پایان بحران کروناویروس آماده به انجام هر گونه خدمتی به شهروندان عزیز هستند و بنده نیز اعلام می‌کنم که تا پایان عبور از این بحران، در کنار مسئولان و مردم برای خدمت‌رسانی هستیم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عارف IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    سلام بنده دوره های پزشکی متعدداعم ازبهیاری,کمک بهیاری,فوریتهای پزشکی,پیش بیمارستانی آموزش دیدم همکاری میکنم