جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیرستان هدی

حوزه/ پیش ثبت نام دانش‌آموزان در دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی به صورت الکترونیکی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا کبیری اظهار داشت: پیش ثبت نام دانش آموزان در دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی از از ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ آغاز شده است و مهلت پیش ثبت نام تا 20 خرداد 1399 ادامه دارد.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی با بیان اینکه این دبیرستان هر سال از طریق آزمون ورودی و مصاحبه، تعدادی از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند را پذیرش می‌کند، افزود: امسال، دانش آموزان دختر متولدین نیمه دوم ۱۳۸۳ و نیمه اول ۱۳۸۴ می‌توانند برای تحصیل در این دبیرستان ثبت نام کنند.
کبیری، منابع آزمون ورودی برای دبیرستان علوم و معارف اسلامی را دروس پایه نهم دبیرستان از جمله عربی، دینی، ریاضی، زبان انگلیسی، فارسی  عنوان کرد و گفت: آزمون کتبی در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و پس از آن ارزیابی‌های حضوری صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: پیش ثبت نام مدارس هدی به صورت الکترونیک و از طریق نشانی http://www.hodaschools.ir و ورود به سامانه پیش ثبت نام انجام می‌شود.
مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی در پایان عنوان کرد: این مجتمع با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز، قرآن‌آموز و زبان‌آموز در قم و شهرستان‌های کرمان، بوانات، کهنوج و رفسنجان و اقلید با مدیریت مستقل و حضور کارشناسان قرآنی، آموزشی، پرورشی، فناوری، مالی و نزدیک به ۴۰۰ نفر از کارکنان همکار در تدریس و امور اجرایی آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    دفترچہ ی راہنما را از کجا بگیریم?
  • فاطمه امیرنژاد IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    تو رو خدا مهلتش رو تمدید کنید ما خبر نداشتیم واسه پیش ثبت نام
  • فاطمه IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    تورو خدا مهلتش رو تمدید کنید ما خبر نداشتیم