جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ناصری یزدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حال که نماز جمعه یا جماعات و اعتکاف و سفرها بنا بر ضرورت امکان ندارد، توکل به خدا، اعتماد به حق و دعا را فراموش نکنیم و از این فرصت محبت خانوادگی را احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، در پی تعطیلی نماز جمعه در استان و تعطیلی برخی مراکز و توصیه به ماندن در منزل برای پیشگیری و مبارزه با کرونا در پیام مهمی به مردم استان یزد برای همه مردم و کادر درمانی و مدافعان سلامت آرزوی سلامت و برای بیماران آرزوی شفای عاجل کرد.

وی در ابتدای این پیام آورده است: حال که نماز جمعه یا جماعات و اعتکاف و سفرها بنا بر ضرورت امکان ندارد، توکل به خدا، اعتماد به حق و دعا را فراموش نکنیم که شفا دهنده اصلی خداوند است( فإذا مرضتُ فهو یشفی).

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد توصیه کرده است: از فرصت در منزل بودن، رفاقت و دوستی، برگشت دوباره محبت خانوادگی  اداره زندگی به صورت کمک به هم‌دیگر و دور هم بودن، عشق، علاقه و احترام به هم دیگر را احیاء کنیم که بماند.

آیت الله ناصری یزدی یادآور شده است: عبادت، نماز و دعای در کنار هم، یاد خدا بودن، تفکر در عظمت و قدرت خداوند که یک ویروس که در زیر میکروسکوپ باید چندین برابر شود تا بتوان آن را دید، وقتی مأموریت پیدا کند عالم را با تمام قدرت ظاهریش به هم می ریزد و جمعیت را متفرق می کند، همه را در خانه حبس می کند، حتی مستکبرین به قول خودشان چند روز جرأت نمی کنند دست به صورتشان بزنند، عجز و ناتوانی از این بیشتر؟!

وی ابراز کرده است: بیایید به عظمت و قدرت خداوند فکر کنیم و پناه ببریم، مخالفت خدا را نکنیم، گرفتار فرهنگ های غلط انسان های بیمار و ضعیف بی دین غربی و غیره، صهیونیسم های ضد بشر نشویم و در زندگی دنیوی غرق نشویم و فکر آخرت و زندگی ابدی هم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تأکید به خواندن ادعیه ماه رجب، خاطرنشان کرده است: از این اتفاق هراسان نشویم و مراعات دستورهای لازم را داشته باشیم و به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او راهنمایی و شفاء را از او بخواهیم.

آیت الله ناصری یزدی افزوده است: ایمان خود را تقویت و به عظمت و قدرت و لطف و مهربانی او نعمتهایی که به ما داده است فکر کنیم، شکرگزار باشیم، تقوا پیشه کنیم و امیدوار باشیم.

وی ادامه داده است: توسل به ذیل عنایت ائمه معصومین در این ایام بخصوص یاد امام زمان(عج) و امیرالمؤمنین(ع) را فراموش نکنیم و اگر هر کدام قدرت داریم روزه بگیریم و در روز نیمه رجب دعای ام داوود را بجا آوریم که اثر عجیبی دارد.

امام جمعه یزد اظهار امیدواری کرده است: به زودی با دعای همه شما و امام زمان(ع) این مشکل برطرف شود و همگی در نماز جمعه هرچه باشکوه تر و در مساجد و اجتماعات دینی بهتر در کنارهم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha