جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشاوره

حوزه/ ۲۰ تن از مشاوران با تجربه و متخصص استان در مرکز ۱۴۸۰ بهزیستی قم با هدف آرامش بخشی به جامعه در شرایط کنونی، آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم با تقدیر از خدمات کلیه ارگان‌ها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری گفت: اداره کل بهزیستی استان قم نیز به همین منظور با تقویت مرکز صدای مشاور از ساعت ۸ تا۲۰ پاسخگوی تماس های همشهریان است.

وی افزود: مشاورین ما دارای تخصص‌های ارائه مشاوره درزمینه خانواده، امور تربیتی، تحصیلی، کودکان و نوجوانان، ازدواج، اختلالات روانی و ...هستند و روزانه به بیش از ۱۲۰ مورد تماس پاسخ می‌دهند.

پهلوانی ضمن دعوت از کلیه همشهریان به آرامش افزود: توجه به توصیه های بهداشتی و پیشگیری، حضور در منزل به عنوان امن ترین مکان، پرهیز از مسافرت و همچنین استفاده از خدمات مشاوره ای تلفنی از جمله بهترین اقدامات در این دوره زمانی است.

خاطر نشان می شود: شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha