یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 890181
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
فاطمیان

‌حوزه/ امام جمعه اقبالیه از فعالیت های شبانه روزی طلاب  قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین، در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه گفت: باید در برابر همه سختیها و بلاهایی که برای انسانها در طول تاریخ رخ می دهد صبر را پیشه خود کرد، چرا که خدای متعال بیش از صد بار در قرآن کریم به کار رفته وروایات فراوانی از ائمه معصومین در رابطه با صبر و شکیبایی و پاداش صابران وجود دارد که باید بیش از پیش به آنها توجه داشته باشیم.  

وی افزود: در قیامت پاداش صبر و استقامت صابرین بی حد و حصر است و به غیر از خداوند متعال کسی از میزان آن اطلاع ندارد.  

امام جمعه شهر اقبالیه بیان کرد: اگر انسان در انجام واجبات و اجتناب از گناه و در ارتباط با خدا کوشا باشد و در سختیهای زندگی خود را نبازد به مقامات والای معنوی و عرفانی دست خواهد کرد.  

حجت الاسلام فاطمیان ضمن قدردانی از تلاشهای مخلصانه طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: در این مدت که مردم و مسئولان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند، طلاب جهادی به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی می کنند و به این عزیزان خدا قوت می گوییم.  

وی ادامه داد: همه باید در این مرحله و آزمون دشوار با هم مهربان بوده و تا جایی که می توانیم در این روزها و شرایط سخت یاریگر هم باشیم.  

سپس حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین گفت: قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین با مدیریت و محوریت مدیر حوزه استان تشکیل شد و در دو هفته گذشته، اقدامات خوبی از سوی طلاب در تمام نقاط سطح شهر قزوین انجام گرفت.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha