جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ افرادی که وارد مجلس خبرگان رهبری می شوند به دلیل خبره بودن شان، مسئولیت های در جامعه دارند که از جمله این مسئولیت ها این است که اعمال، رفتاری که از آنها سر می زند، سخنانی که می گویند، بر اساس خبرگی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نقش مجلس خبرگان رهبری در جامعه اسلامی گفت: مجلس خبرگان متشکل از منتخبین هستند که در یک انتخابات قانونی از سوی مردم برگزیده می شود که قبل از آن نیز رفتار، علم و... از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرارگرفته است.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: به همین دلیل وظیفه و رسالت بسیار سنگین است، چرا که این افرادی که وارد مجلس خبرگان رهبری می شوند به دلیل خبره بودن شان، مسئولیت های در جامعه دارندکه از جمله این مسئولیت ها این است اعمال، رفتار که از آنها سر می زند، سخنانی که می گویند، بر اساس خبرگی باشد.

این استاد حوزه اظهارداشت: جامعه و اتفاقات را درست تحلیل کنند، آدرس های غلط در مورد حوادث و ... ندهند؛ سخنان بی پایه و اساس که مبنای علمی ندارد، ارائه ندهند.

وی بیان داشت: از خبرگان رهبری انتظار می رود، رسالت های که بر دوش شان گذاشته شده،  عالمانه، متفکرانه، مدبرانه، شجاعانه و... نقش شان را انجام دهند.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: اگر قانونی و برنامه ای است که قرار مورد بررسی قرار گیرد، به موقع انجام گیرد، به نفع جامعه و برای پیشبرد اهداف جامعه فعالیت ها انجام شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha