جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود زاده

حوزه / رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: نه تنها مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه کاشان برگزار نمی شود، بلکه خیمه های معرفت نیز در این شهرستان فعال نخواهد بود و هیچ اسکان مسافر و زائر در بقاع متبرکه وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسلم محمودزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه‌ به اینکه همه ساله در  روزهای پایانی سال عوامل اجرایی بقاع متبرکه فضای آستان مقدس امامزادگان را برای میزبانی از مردم و برپایی ویژه برنامه آرامش بهاری آماده می کردند، در سال جاری به دلیل محدودیت ایجاد شده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه در بقاع متبرکه برگزار نمی شود.

وی تصریح کرد: نه تنها مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه کاشان برگزار نمی شود، بلکه خیمه های معرفت نیز در این شهرستان فعال نخواهد بود و هیچ اسکان مسافر و زائر در بقاع متبرکه وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با عذرخواهی از گردشگران و مسافران نوروزی، گفت: از عموم مردم تقاضا داریم ضمن رعایت کلیه نکات بهداشتی از تجمع در بقاع متبرکه خصوصا ایام پنج شنبه پایانی سال و زیارت اهل قبور خودداری نموده و در قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا یاری رسان مدافعان سلامت باشند.

وی افزود: برخی بقاع متبرکه که امکان اجرا و پخش ویژه برنامه ها را از طریق فضای مجازی دارند در این خصوص می توانند بدون حضور زائران اقدام کنند.

گفتنی است، همه ساله ویژه برنامه آرامش بهاری در ۴۸ بقعه متبرکه کاشان با اجرای برنامه های متنوع تحویل سال نو، ادعیه و زیارات، برپایی خیمه های معرفت شامل غرفه های کودکان، سمعی بصری و مشاوره همراه با اسکان مسافران نوروزی صورت می پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha