جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / ضد عفونی کردن اماکن عمومی به همت طلاب حوزه علمیه بناب

حوزه/ فاطمی از فعالیت ۵۰ هیأت مذهبی برای گندزدایی و ضدعفوفی معابر عمومی شهر بوشهر خبر داد و گفت: تعداد این هیئات در شهرستان بوشهر در حال افزایش است.

سید ناصر فاطمی، رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، از فعالیت کارگاه تولید ماسک در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با همت هیآت جانثاران کربلای بوشهر و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

وی با بیان اینکه برای تشکیل این کارگاه خیرین و مردم بوشهر همکاری کردند، افزود: روزی ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک در این کارگاه تولید و تحویل بیمارستان و مراکز بهداشتی و خانواده نیازمندان داده می شود.

رئیس شورای هیأت های مذهبی شهرستان بوشهر افزود: در حال حاضر این کارگاه در دو شیفت فعالیت می کند و در تلاش هستیم تا به صورت شبانه روزی فعالیت خود را ادامه دهیم تا به تولید روزانه چهار هزار ماسک برسیم.

فاطمی همچنین از فعالیت ۵۰ هیأت مذهبی برای گندزدایی و ضدعفوفی معابر عمومی شهر خبر داد و گفت: تعداد این هیئات در شهرستان بوشهر در حال افزایش است و روزانه محلات بوشهر را ضدعفونی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha